به گزارش مهین رستگار خبرنگار یزد فردا درخاتم "محمد زاده رحمانی" فرماندار خاتم در جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خاتم  با اشاره به اینکه پدیده اقتصاد پنهان و به ویژه قاچاق کالا و ارز، تمام عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی ،سیاسی و حقوقی  را تحت تاثیر خود قرار داده  است افزود: قاچاق کالا و ارز سبب ایجاد زیان های فراوانی به مردم و تولید داخلی  شده است.

 وي با بيان اينكه قاچاق کالا و ارز در شهرستان خاتم  به علت راه های مواصلاتی و موقعيت بين استاني كه دارد در چند سال اخیر افزایش داشته است اظهار امیدواری کرد: انشاء ا... با هم فکری یکدیگر راهکارهایی ارائه دهیم تا با اقدامات عملي جلوی این پدیده را بگیریم.

 زاده رحمانی درخصوص قاچاق دام  نيز خاطر نشان كرد: باید نظارت کامل در رابطه با قاچاق دام داشته باشیم تا دلالان و واسطه هاي كشورهاي حوزه خليج فارس نتوانند دام زنده و مولد شهرستان را از منطقه خارج و صادر نمايند.

ايشان در پايان از اداره كل گمرك استان خواست با توجه به اينكه بيشترين كشفيات قاچاق كالا در سال گذشته مربوط به شهرستان خاتم بوده است نسبت به ايجاد تشكيلات اداري و با استقرار نماينده دائم خود در شهرستان اقدام كند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا