یزد فردا:  طلائی مقدم در نخستین نشست خبری فرماندار با اصحاب رسانه بافق برگزار شد گفت "بافق درسایه هم نوایی و هم صدایی سرزمین فرصت ها است"

به گزارش یزد فردا:، فرماندار جدید بافق در ششمین روزکاری خود در شهرستان بافق با اصحاب رسانه و مطبوعات این شهر تشکیل جلسه داد.

درب اتاق من به روی خبرنگاران باز است

" سید مهدی طلایی مقدم "در اولین نشست خبری با تاکید بر اطلاع رسانی به موقع و شفاف به مردم گفت: بینش یک خبرنگار از عامه مردم بالاتر است،خبرنگار باید خوب ببیند، خوب بشنود و خوب توصیف کند،خبرنگار باید از منابع خبری مطمئن و بی غرض استفاده کند.

وی افزود: نگاه بنده یک نگاه خبری است و اعتقاد دارم اصحاب رسانه و مطبوعات با اطلاع رسانی به موقع و صحیح بیش از 30 درصد در توسعه شهرستان نقش دارند.

طلایی مقدم خاطر نشان کرد: درب اتاق من به روی خبرنگاران باز است. امیدوارم با اخباری که خبرنگاران تولید می کنند، در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه شهرستان بافق حرکت کنیم و مدیون مردم و خون شهدا نشویم.

 کار فرهنگی یک کار ریشه ای و اساسی است

فرماندار بافق با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ توسط مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد : همانطور که از بطن شعار مشخص است یکی از مسائلی که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند مسئله فرهنگ است و این یک موضوع اساسی برای نظام است

وی گفت: کارهای اقتصادی زیر بنای کار فرهنگی است پس رشد اقتصاد احیاء کننده فرهنگ است.

 بافق سرزمین فرصتها و استعدادهای فراوان

نماینده سیاسی دولت تدبیر و امید در شهرستان بافق با اشاره به فرصتها و استعدادهایی که در بافق وجود دارد گفت: بافق جای کار زیاد دارد ، جایگاه بافق باید ارتقا پیدا کند، باید نیازهای شهرستان را اولویت بندی کرد و سپس با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر به ارائه خدمات پرداخت.

سید مهدی طلایی مقدم افزود : اگر توسعه حرف اول ما باشد شرط این توسعه هم نوایی ، هم صدایی وتعامل سازنده است که برای بجا گذاشتن اثری پایدار باید دور از تعامل شعاری حرکت کنیم.

وی ضمن تاکید بر گسترش تعامل سازنده بین مردم و مسئولان یادآور شد : هر شخص با هر عقیده و با هر گرایش سیاسی ، اگر قصد خدمت و توسعه بافق را مدنظر دارد بنده با آغوش باز استقبال می کنم چون دولت ، دولت اعتدال و تدبیر است .

 از مدیران شهرستان خدمت مردمی می خواهم / انتظاراتم از مدیران خیلی بیشتر است

فرماندار بافق در ادامه این نشست با اشاره به بازدیدهای خود از چند اداره و ارگان شهرستان بافق گفت: از مدیران شهرستان می خواهم با توجه به پتانسیل های خوبی که این شهر دارد برای هر گوشه شهرستان که استعدادی دارد، همان استعداد را در آنجا شکوفا کنند.

طلایی مقدم افزود : مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان باید برای جذب اعتبارات همت کرده و می خواهم برای جذب اعتبارات فعالیت دوچندان را شروع کنند ، من از مدیران بافق خدمت مردمی می خواهم و انتظارات بیشتری از مدیران دستگاههای شهرستان دارم ، بافق در تمام حوزه ها باید عوض شود.

 کارهای خود را در حوزه عمران و توسعه شهری اولویت بندی کردم

فرماندار بافق در جواب یکی از خبرنگاران در خصوص اولویت بندی امور این چنین پاسخ داد: درحوزه عمرانی و زیرساخت اولویت بر جاده ، گاز ، بهداشت و درمان ، فاضلاب شهری و مبلمان شهری بوده و در حوزه توسعه بافق اولویت بر صنایع جوار معدنی ، صنعت گردشگری و توریستی با محوریت امامزاده عبدالله (ع) ، توسعه کارخانجات جوار ریلی می باشد.

نماینده عالی دولت دربافق در خصوص توسعه گردشگري در شهرستان گفت : بخش خصوصي در كنار دولت براي توسعه گردشگري مي تواند نقش موثري ايفا نمايد .

وی افزود : وجود گونه های نادر حیوانات از جمله یوز پلنگ آسیایی ، اماکن تاریخی و مذهبی به مانند آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و مسجد جامع و... روستاهای جذاب و تفریحی این شهرستان باعث رشد و توسعه گردشگری خواهد شد که باید راه ارتباطی و تعامل همه جانبه را پیش روی گرفت.

فرماندار بافق ضمن تکریم و احترام ویژه به آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گفت: امامزاده عبدالله (ع) یک نقطه قوت برای شهر بافق است و فرصتی است برای توسعه شهرستان که با حفظ جذابیت و قداست مجموعه می توان صنعت گردشگری را در این شهر شکوفا کرد.

سید مهدی طلایی مقدم در خصوص معرفی یوز پلنگ آسیاسی به خبرنگاران گفت: یوز پلنگ را خود آگاه مردم قرار دهید بگذارید خود مردم از این گونه نادر حفاظت و نگه داری کنند ،بگذارید خود مردم بستر گردشگری را فراهم کنند.

فرماندار بافق ضمن تاکید بر این که مردم بافق خواستار حق و حقوق خود هستند و سرزمین خود و منابع آن را دوست دارند گفت: یوزپلنگ آسیایی که در بافق زندگی میکند به مانند چغارت است برای مردم که آن را به عنوان یک سرمایه برای بافق می دانند










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا