رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: مسائل تحقیق و پژوهش در دنیای امروزی بسیار حائز اهمیت است که در حوزه جوانان و ورزش نیز باید به این امر توجه ویژه ای داشت.

محمد تقی حسن زاده در نشست هم اندیشی مسئولین علمی و پژوهشی ادارات کل ورزش و جوانان منطقه 4 کشور که از صبح امروز در یزد آغاز و در حال برگزاری است گفت: هم‌اکنون ما در عصر پیشرفت  قرار داریم و عصر حاضر عصر تدبر و ایده‌پردازی است.

وی ادامه داد: محور اصلی پیشرفت جوامع ما علم است و پیشرفت هر جامعه‌ای وابسته به پژوهش‌های علمی آن جامعه می‌باشد که می‌تواند مسیر را به صورت شفاف برای خدمت‌گذاری آماده کند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی  افزود: بحث‌های کلان و کلی‌گویی تاکنون راهگشا نبوده است و باید با نگاه دقیق‌تری به این موضوعات بنگریم.

حسن زاده در تشریح اهداف برگزاری این نشست ها اظهار داشت : یکی از اهدافمان در برگزاری نشست های منطقه ای توجه به مسائل پژوهش و تحقیق است که در چهارماهه اخیر این روند به طور منظم پیش میرود که امیدوارم  در آینده به اهداف مد نظرمان برسیم.

وی تصریح کرد: ما در مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی با دو موضوع مهم و اساسی ورزش و جوانان رو برو هستیم که هر دو حوزه بسیار مهم است و تمام اقشار جامعه را در بر میگیرد. 

رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: در بخش ورزش که اکثر مردم به شکل های مختلف درگیر این امر هستند و در مقوله جوانان هم یکی از دغدغه خانواده هاست بنابراین این امر کارمان را سخت تر و حساس تر میکند.

محمدتقی حسن زاده در پایان بیان داشت: باید با کاربردی کردن تحقیقات و پژوهش ها در سطح کلان موانع موجود در حوزه های ورزش و جوانان را مرتفع و راه پیشرفت و توسعه را فراهم کنیم.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا