ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر " امام جمعه ابرکوه گفت : کارنامه سیاه استکبار در دفاع از تاراج منابع کشورها و حمایت از دیکتاتورها و نسل کُشی ها و استعمار ملت ها از اذهان مردم جهان پاک نمی شود .
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه اظهار داشت : اتحادیه اروپا با تصویب این قعطنامه از ملت ایران خواسته دست از انقلاب واسلام و عقاید و شهدا انقلاب و امام و استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بردارند.
وی گفت : کارنامه سیاه استکبار در تاراج منابع کشور های آسیایی و آفریقایی و حمایت از دیکتاتورهای حاکم بر کشور های عرب منطقه مانند سعودی و بحرین و تحسین عملی کشتار مردم بی دفاع و بی گناه بحرین و حمایت از تروریست های سوریه از اذهان ملت جهان و ملت ایران پاک می شود .
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: به همین دلیل ،ناقضان بین المللی حقوق بشر حق نظر در امر حقوق بشر ایران را ندارند و چگونه است که انتخابات 40درصدی اروپا دموکراتیک است اما انتخابات آزاد و 73 درصدی ایران غیردموکراتیک است.
حسینی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز وفات جناب ام البنین، مادر گرامی چهار شهید از واقعه جانسوز کربلا که روزتجلیل از مادران و همسران گرامی شهداء نامگذاری شده است، گفت : مادران و همسران شهدا کسانی هستند که در تقدیم عزیزترین خود به اسلام انقلاب ، به این بانوی بزرگ اقتدا کرده و صبر و استقامت در راه دین و حمایت از ولی امر مسلمین و دفاع از کشور میهن اسلامی را پیشه خود ساختند.
خطیب جمعه ابرکوه با بیان اینکه مادران و همسران شهدا ، مجاهد پرورند، تاکید کرد: این مجاهدت مستمر و ماندگار آنان است که مایه مباهات در تاریخ اسلام بوده و خواهد بود .
حسینی همچنین به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب 100 امام(ره) اضافه کرد: این نهاد که به فرموده مقام معظم رهبری، یکی از برکات مستمر و صدقات جاریه امام راحل (ره) است .
وی خاطرنشان کرد: گر چه بنیاد مسکن خدماتی را در راستای تأمین نیازمندی های مسکن محرومان روستایی و شهری و پرداخت تسهیلات در ساخت مسکن روستایی و تهیه طرح های هادی و اصلاح معابر روستائی داشته اما مشکلات مردم محروم به حدی است که به نظر می رسد که سیاست گزاران در بخش مسکن، باید بیش از این برای ماندن برای روستائیان تلاش کنند .
امام جمعه ابرکوه به آزادی 4 مرزبان ایرانی در هفته گذشته از سوی تروریست ها در شرق کشور اشاره کرد و گفت: سرنوشت مرزبان پنجمی بنام گروهبان جمشید دانایی فر همچنان در هاله ای از ابهام است که چه کسی پاسخگوی ربایش اینها از منطقه مرزی است .
وی افزود: چرا شفاف بیان نمی شود که این تروریست ها به کدام مرکز مرموز نفوذ قدرت وابسته هستند که در آزاد سازی آنان به راحتی نقش آفرینی می کنند؛ چه رابطه ای بین آنان که دل به آنسوی آب و بویژه عربستان دارند و سرسپرده آنان هستند و در داخل هم همیشه با جریان های معاند و جریان فتنه همراهی داشتند وجود دارد که با اشاره آنها ، گروگانها آزاد می شوند .
امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه بعضی ها متأسفانه در این دولت فرصت یافته اند و تلاش می کنند نفاق مدرن
را در کشور نهادینه کنند، ادامه داد : تلاش در جهت تشدید حساسیت های قومی و مذهبی و زیاده خواهی ها در قالب اقلیت مذهبی در دستور کار برخی افراد قرار دارد .
خطیب جمعه ابرکوه با بیان اینکه گویا عده ای طالب حاکمیت دو گانه بوده و آرامش کشور را که بر آمده از حُسن تدبیر حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری است برایشان آزار دهنده است، گفت : مسئولان و سخن گویان و نظر دهندگان خواب آلوده حرف نزنند و حساب ملت انقلابی و وفادار به نظام از شیعه و سنی در شرق کشور را از تشنگان قدرت و اهالی فتنه جدا کنند .
حسینی تاکید کرد: آنان که به اسم آزادی گروگان های شرق کشور اهداف پشت پرده و زیاده خواهانه دارند بدانند که ملت شریف و بصیرایران هرگز اجازه نخواهند داد ، ثمره مجاهدت ها و ایثارها و خون دل خوردن هایشان به باد غفلت و نابودی سپرده و از دست برود.امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: برای ما جای سوال است چرا بعضی بی بصیرتان از آنان که با مواضع نامتعادل و متزلزل خود ، نگاه بدخواهان ملت را به خود معطوف داشته و حجم زیادی از خوراک های لذیذ تبلیغاتی را برای دشمن و رسانه های بیگانه و معاند فراهم می کنند تقدیر و تشکر هم می کنند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا