فردي که در شهرستان "ميناب" استان هرمزگان اقدام به برداشت اينترنتي غير مجاز کرده بود توسط ماموران پليس فتا دستگير شد.
،رئيس پليس فتا هرمزگان در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام شکايت فردي با هويت معلوم مبني بر برداشت غيرمجاز مبلغي از حساب وي، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار، کارآگاهان پليس فتا قرار گرفت.
سرهنگ "علي اکبر قرائي پور" خاطرنشان کرد: با اقدامات فني انجام شده و بررسي حساب شاكي مشخص گرديد از حساب وي در چندين مورد كارت شارژ‍ خريداري شده است که پس از پيگيري هاي بعمل آمده ضمن شناسايي عامل اين اقدام مجرمانه با هماهنگي قضايي وي دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد.
وي افزود: متهم در بازجويي هاي انجام شده ضمن اعتراف به بزه انتسابي اظهار داشت؛ پس از مراجعه به دستگاه عابر بانک هنگامي که شاکي در حال انجام عمليات بانکي بود با شگرد خاصي شماره 16 رقمي کارت وي و رمز اول آن را يادداشت و در فرصتي مناسب از طريق سامانه #733* اقدام به خريد کارت شارژ نموده است.
اين مسئول انتظامي در راستاي کاهش زمينه ارتکاب اينگونه جرايم به شهروندان توصيه کرد: از اعلام رمز کارت به افراد غير مطمئن جدا خوداري شود و در صورت ارائه لحظه اي کارت به افراد حتما رمز اول و دوم آن را در اولين فرصت تغيير و همزمان موجودي حساب بررسي و از صحت موجودي مطمئن شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا