معاون استاندار و فرماندار ويژه طبس طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی معرفی شد.

در این مراسم احمد طالبیان مقدم که ۱۷ ماه مسئولیت معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس را بر عهده داشته است تودیع، و سید جلال هاشمی به‌عنوان معاون استاندار و فرماندار جدید حكم خود را از دست وجه الله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبي دريافت كرد.

هاشمی کارشناس ارشد رشته مدیریت دولتی و از نیروهای استانداری خراسان رضوی است که ۶ سال معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور و 5 سال فرماندار شهرستان هاي قوچان، درگز، خواف و گناباد بوده و پیش از آن نیز در مسئولیت‌های مختلف مدیریتی وزارت کشور مانند معاونت فرمانداری، مديريت كل ادارات و بخشداری فعالیت کرده است.

سيد جلال هاشمي در اين مراسم گفت: توسعه در يك فرايند ذهني و مشاركتي فراهم مي شود و بايد بستر امنيت پايدار براي حضور سرمايه گذار محقق شود كه بر اين مهم مصمم هستم.

معاون استاندار و فرماندار ويژه طبس افزود: آبروي بنده اجازه نمي دهد تا وقت را تلف كنم و بايد در مدت زماني كوتاه به اصل و متن كار پرداخته و با پرهيز از هرگونه حاشيه براي خدمت به مردم نجيب و مومن طبس كمر همت ببنديم.

وي افزود: با كمك اهرم هاي تاثيرگذار و استفاده از توان و ظرفيت همه نيروهاي متعهد و متخصص براي آباداني طبس به صحنه آمده ام و در ميدان عمل و در ميان مردم، در كوچه و بازار، روستا و مجامع عمومي در كنار مردم خواهم بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا