یزدفردا :دانلود نوحه های یزدی " انتشار نوحه های محله فهادان یزد که توسط شادروان حسین سعادتمند اجرا شد است با همراهی شرکت کی پاد(پیشگامان امن افزار)

 استاد حسین سعادتمند که سالها در هیئت فهادان یزد نوحه وانی می کرد روزهای خاموشی را تجربه می کند و چشم به راه دعای خوبان حسینی

بزرگترین مجموعه نوحه های خوانده شده توسط استاد  حسین سعادتمند طی 35 سال  توسط وی و هیئت بزرگ  فهادان خوانده شده است شامل 48 نوحه توسط پایگاه خبری یزدفردا وخانواده ایشان گردآوری شده و با همکاری شرکت کی پاد جهت دانلود علاقمندان منتشر می شود .

 

 

 

بلبل حسینی و استاد مسلم مرثیه سرایی و نوحه خوانی ایران  چشم انتظار دعای خوبان و حسینیان است و چند سالی است که براثر بیماری قادر به خواندن نمی باشد و امید واریم با توجه اهل بیت به ایشان شاهد بهبودی و سلامت ایشان باشیم .

 

 دانلود نوحه های یزدی " دانلود نوحه استاد حسین سعادتمند(21) :قصه هجران

 

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید
هیئت عزاداری فهادان
❇️نوحه خوان:زنده یاد #حسین_سعادتمند
◽️سال 1369
🔳مکان:حسینیه مصلی عتیق



 

 

 

بیوگرافی کوتاهی از ایشان که در زمان بهبودی  در  گفتگو با خبرنگاریزدفردا بیان شده است .

 

حسين سعاتمند نوحه خوان اسطوره اي هيئت فهادان يزد :اگر قرار باشد به خاطر حضور جوانا ن در هيئت هاي مذهبي حسين سعادتمند هم ذبح شود به خدا قسم خودم پيش قدم خواهم شد و مرا ذبح كنيد البته اسلامي و جوانمردانه !!!!
يزدفردا :حسين سعادتمند نامي آشنا براي مردم استان و استانهاي همجوار يزد كه هر زمان صحبت از نوحه خواني و سينه زني مي شود نام او مترادف با هيئت فهادان خواهد آمد .
فرداييان در گفتگويي دوستانه با اين غلام امام حسين (ع ) كه به حق افتخاريست براي همه ي يزديها به درد دلهاي صادقانه ي او گوش جان فراداده كه با انتشار آن اميدواريم قدمي مثبت در جهت رفع مشكلات بيان شده برداشته باشيم.

 

ادامه این گفتگو را در اینجا  بخوانید
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا