یزدفردا: ستاره کشتی ایران در آستانه عقد قرارداد با تیم صنایع مازندران قرار دارد.

به گزارش یزدفردا: کامران قاسمپور که برای دومین سال متوالی با شکست جی‌دن کاکس آمریکایی به مدال طلای جهان رسید، مشتریان زیادی در لیگ برتر کشتی داشت اما در نهایت با تیم هوتن با رقم ۸۰۰ میلیون تومان قرارداد بست تا امسال در لیگ کشتی به میدان برود. اما نماینده قزوین به حسن یزدانی پیشنهاد ۶۰۰ میلیونی داد که پیشنهاد آنها در لیگ کشتی با مخالفت حسن یزدانی روبرو شد.

اما حالا رضا یزدانی ملی‌پوش سابق کشتی ایران پیشنهاد ۸۰۰ میلیونی خود را به حسن یزدانی ارائه کرد تا وی به احتمال فراوان برای تیم صنایع مازندران در لیگ به میدان برود.

شنیده‌ها حاکیست یزدانی که همواره بالاترین رقم قرارداد لیگ را طی سال‌های گذشته دریافت کرده است، از رضا یزدانی خواسته با همت مسلمی مربی او نیز برای حضور در تیم صنایع مازندران قرارداد امضا شود که ظاهرا مورد موافقت قرار گرفته است.

به شرط آنکه مشکلی در بستن قرارداد برای پیوستن یزدانی به تیم صنایع مازندران پیش نیاید، پدر او فردا (پنج‌شنبه) برای بستن قرارداد صحبت‌های نهایی را انجام می‌دهد و یزدانی نیز اوایل هفته آینده با حضور در سازمان لیگ، قرارداد رسمی خود را ثبت خواهد کرد. احتمالا قرارداد یزدانی برای حضور در دو مسابقه آخر خواهد بود و در مرحله مقدماتی به میدان نخواهد رفت.

پیش از این و پس از صحبت‌های جنجالی پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر، شایعاتی مبنی بر اینکه فدراسیون کشتی جلوی عقد قرارداد تیم ها با یزدانی را گرفته است، مطرح شد اما مذاکرات تیمها با یزدانی حاکی از این است که این شایعه صحت نداشته و دلیل عدم توافق یزدانی با تیم قزوین هم ظاهرا مسائل مالی بوده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا