یزدفردا:بازیگر سریال «مختارنامه» درباره حضور در سینما و تلویزیون گفت: در این مدت پیشنهاد‌هایی برای بازی داشتم، اما کار‌های خوبی نبودند و قبول نکردم؛ ان‌شاالله عازم اصفهان خواهم بود برای حضور جلوی دوربین یک کار سینمایی که به زودی مردم مرا در پرده نقره‌ای خواهند دید.بازیگر سینما و تلویزیون از سلامتی خودش خبر داد و خطاب به شایعه‌سازان، گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا برخی دوست ندارند ما باشیم؟ من زنده‌ام و خانواده‌ام در جریانند، اما با این کارها، مردم را ناراحت می‌کنید.


به گزارش تسنیم، رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون به شایعات منتشر شده درباره مرگش واکنش نشان داد و به خبرنگار تسنیم، گفت: حالم خوب است و این روز‌ها فیزیوتراپی می‌کنم و خدا را شکر حال و روز بهتری دارم. ان‌شاالله تا آخر سال خوب می‌شوم و با قدرت به مجامع هنری برمی‌گردم؛ البته که چند پیشنهاد داشته‌ام و برای یک کار سینمایی به اصفهان خواهم رفت.

رویگری تأکید کرد: آن‌هایی که شایعه می‌سازند و بعضاً هدفمند است منتظر آن چیز‌هایی که هستید نباشید و نمی‌توانید جای من را بگیرید؛ واقعاً نمی‌دانم چرا برخی دوست ندارند ما سرکار باشیم؟ من زنده‌ام و خانواده‌ام در جریانند، اما با این کار‌هایی که انجام می‌دهید مردم را ناراحت می‌کنید.

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره حضور در سینما و تلویزیون گفت: در این مدت پیشنهاد‌هایی برای بازی داشتم، اما کار‌های خوبی نبودند و قبول نکردم؛ ان‌شاالله عازم اصفهان خواهم بود برای حضور جلوی دوربین یک کار سینمایی که به زودی مردم مرا در پرده نقره‌ای خواهند دید.

رویگری در پاسخ به این سوال که «فانوس‌های رنگی» به کجا رسید، افزود: من ساخت یک فیلم‌سینمایی به نام «فانوس‌های رنگی» را درنظر دارم، فیلمنامه‌اش را خودم نوشته‌ام؛ دنبال سرمایه‌گذارم! اگر سرمایه‌گذار حضور پیدا کند و بودجه‌ای داشته باشیم کار را شروع می‌کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و همچنان منتظر سرمایه‌گذار هستم. افرادی برای سرمایه‌گذاری می‌آیند عکس یادگاری می‌گیرند و می‌روند و خبری نمی‌شود.
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا