یزدفردا:به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و در بعضی ساعات گرد و خاک پیش بینی می شود.

دیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران و وزش باد شدید در ۱۴ استان کشور طی امروز (۲۵ مرداد) خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی در ساعات بعد ازظهر و اوایل امشب (۲۵ مرداد) در برخی نقاط چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب و جنوب استان‌های اصفهان و فارس، ارتفاعات البرز مرکزی در غرب استان‌های مازندران و تهران بخش‌هایی از استان‌های لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی، ارتفاعات شمال خوزستان، جنوب کرمان، غرب و شمال هرمزگان رشد ابر و رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این وضعیت در بعد ازظهر فردا (۲۶ مرداد) در برخی نقاط کرمانشاه، لرستان، غرب آذربایجان‌غربی، جنوب کردستان، شمال ایلام، جنوب فارس، غرب هرمزگان و بعد ازظهر یکشنبه (۲۷ مرداد) در جنوب فارس، ارتفاعات استان‌های کردستان و کرمانشاه و ارتفاعات البرز مرکزی در غرب استان‌های مازندران و تهران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و در بعضی ساعات گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۲۶ و ۲۷ مرداد) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات وزش باد با حداکثر دمای ۳۶ و حداقل دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا