یزدفردا:معاون اول رئیس جمهور: هرگونه تجاوز به مرز‌های کشور با پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد / دانشجویان مددجو فرزندان معنوی رهبر انقلاب و مسئولین جمهوری اسلامی ایران هستند

با حضور معاون اول رییس جمهور ۲۵۰۰ پروژه عمرانی، اشتغالزایی و اردو‌های دانشجویی کمیته امداد از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

دکتر اسحاق جهانگیری ظهر امروز (پنجشنبه) در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر کمیته امداد از طریق ارتباط زنده تلویزیونی با شهرستان های نیشابور، دره گز و مشهد ۲۵۰۰ پروژه عمرانی، اشتغالزایی و اردوهای دانشجویی کمیته امداد را افتتاح کرد.
دکتر جهانگیری در جریان این افتتاح از اقدامات خوب کمیته امداد به خاطر احداث ۵۰۰ نیروگاه خورشیدی خانگی که تعداد ۶۵ نیروگاه در نیشابور است قدردانی کرد و گفت: نیروگاه خورشیدی به عنوان یکی از نیازهای اصلی کشور توسط مددجویان و با سرمایه گذاری آنها راه اندازی شده و امیدوارم این برنامه در استان های دیگر نیز اجرایی شود.
معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به افتتاح دو هزار واحد مسکونی مددجویی در شهرستان دره گز، ساکنان این منطقه را مرزداران سرافراز جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: یکی از سیاست ها و خط قرمزهای جمهوری اسلامی ایران حفاظت از مرزهای کشور است به گونه ای که احدی حق تجاوز به مرزهای کشور را ندارد همانگونه که در مرزهای آبی نشان دادیم که حتی اگر قدرت بزرگی مانند آمریکا بخواهد به مرزهای ما نزدیک شود با عکس العمل قاطع نیروهای مسلح کشور مواجه خواهد شد.
دکتر جهانگیری همچنین از برنامه ریزی کمیته امداد برای ساخت مسکن مددجویان قدردانی و اظهار امیدواری کرد: در کوتاه ترین زمان ممکن زمینه ساخت مسکن برای همه نیازمندان کشور فراهم شود.
معاون اول رییس جمهور در ارتباط زنده تلویزیونی با زائرسرای کرامت در خصوص بهره برداری از اردوهای دانشجویی کمیته امداد گفت: دانشجویان عزیز فرزندان معنوی رهبر انقلاب اسلامی و مسئولین جمهوری اسلامی ایران هستند و امیدوارم دانشجویان مددجو که با رتبه های خوب وارد دانشگاه شده اند بتوانند در همه بخش ها موفق و پیروز باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا