یزدفردا:شهردار شهر جهانی یزد با بیان اینکه تصمیم داریم مجموعه شاه طهماسب تا مجموعه امیرچقماق را ساماندهی کنیم، عنوان کرد: به زودی مدیریت واحد انتخاب و معرفی می‌شود.

به گزارش شهرداری یزد - جمال الدین عزیزی در خصوص ورود مغازه‌های حاشیه امیرچقماق به محوطه میدان گفت: تصمیم داریم برای مجموعه شاه طهماسب تا مجموعه امیرچقماق یزد مدیر واحدی انتخاب کنیم که به زودی انتخاب و معرفی می‌شود.

شهردار شهر جهانی یزد خاطر نشان کرد: با حاکم کردن این مدیریت واحد، تمام اقدامات و تصمیم‌گیری‌ها در حوزه میدان امیرچقماق به عنوان مهم‌ترین و پربازدیدترین میدان یزد، تحت این مدیریت انجام و فعالیت ها در این مجموعه ساماندهی می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه این مدیریت با هماهنگی موقوفه میدان امیرچقماق انجام خواهد شد، عنوان کرد: در این مجوعه تداخل‌های رسمی و غیررسمی زیادی وجود دارد که اجازه اینکه هر کسی به صورت تک به تک کاری را انجام دهد و تصمیم‌گیری کند، نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: افرادی در مجموعه امیرچقماق وجود دارند که از نظر مردم، توانائی اجرایی و سیاستگذاری بالایی دارند، از این جهت ایجاد مدیریت واحد در این مجموعه می‌تواند بخش زیادی از مشکلات امیرچقماق را حل کند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا