پیام صابری  بازیگر، کارگردان و چهره‌پرداز سینما و تلویزیون اهل ایران بود. وی همسر زیبا بروفه بازیگر معروف ایرانی بود.

وی در سریال ریحانه به کارگردانی سیروس مقدم ایفای نقش نمود و کار چهره‌پردازی را با دستیاری در امام علی با همکاری داوود میرباقری آغاز کرد. بازی در کار تلویزیونی علی شوقیان در سال ۱۳۷۳ با عنوان خانه شلوغ بازیگری را به صورت جدی آغاز کرد و بعد از آن در فیلم شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان ظاهر شد. آخرین کار او کارگردانی سریال «کوله پشتی» برای شبکه زاگرس بود.این کارگردان و بازیگر تلویزیون که ۴۵ سال سن داشت در تاریخ ۱۸ آذر ۹۷ بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

سجاد قره گوزلو بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی در گفتگویی درباره فوت ناگهانی پیام صابری اظهار کرد: صابری به طور ناگهانی در خانه دچار نفس تنگی می‌شود و به اصرار زیبا بروفه به بیمارستان می‌رود، اما در بیمارستان فوت می‌کند. واقعا خبر تلخی برای همه ما بود.

وی ادامه داد: مدتی است مشغول بازی در سریال «کوله پشتی» به کارگردانی پیام صابری به همراه آشا محرابی ،محمد حاتمی و سوسن پرور هستیم. درواقع «کوله پشتی» اولین سریالی بود که صابری کارگردانی می‌کرد و فقط دو روز مانده بود تا کار به اتمام برسد که این اتفاق افتاد.

این بازیگر بیان کرد: پیام صابری فرد بسیار خون گرم ،مهربان ،بااخلاق بود. او کار در این حوزه را با طراحی گریم، دستیار کارگردانی و برنامه‌ریزی صحنه شروع کرد و تا امروز دو تله‌فیلم کارگردانی کرده بود.

گفتنی است؛ مراسم تشییع این بازیگر روز سه شنبه بیستم آذرماه برگزار خواهد شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا