یزدفردا:مجتبی قدمی، سرپرست پیشین دبیری فدراسیون جودو به عنوان دبیر این فدراسیون منصوب شد.

به گزارش یزدفردا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون جودو، طی حکمی از سوی مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و براساس ماده هشت اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری و مصوبه مجمع عمومی فدراسیون در تاریخ 25 اسفند، مجتبی قدمی که پیش از این به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون جودو فعالیت می‌کرد به سمت دبیری فدراسیون جودو منصوب شد.

ابراز خرسندی رئیس فدراسیون جهانی جودو بابت جدایی کوراش از جودو در ایران

رئیس فدراسیون جهانی جودو با ارسال ایمیلی خطاب به رئیس فدراسیون ایران نسبت به جدایی کوراش از فدراسیون جودو کشورمان ابراز خرسندی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، بعداز جدایی رشته کوراش از فدراسیون جودو ایران، ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو با ارسال ایمیلی به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون ایران به این اتفاق واکنش نشان داد.

در بخشی از متن ایمیل ویزر خطاب به میراسماعیلی آمده است:

«از جدایی کوراش از فدراسیون جودو ایران بسیار استقبال می‌کنم و اطمینان دارم که این اتفاق به سود جودوی ایران است. امیدواریم ورزش المپیکی جودو با ریاست آرش میراسماعیلی، در ایران پیشرفت کند، چرا که پتانسیل های زیادی در این کشور وجود دارد و اطمینان داشته باشید که ما هم از شما حمایت خواهیم کرد.»

رئیس فدراسیون جهانی جودو در بخش پایانی نامه الکترونیکی خود اذعان کرد که بی‌صبرانه منتظر دیدار رئیس فدراسیون جودو در رقابت‌های قهرمانی جهان در توکیو است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا