کارلوس کی روش از مدت زمان فعالیتش در تیم ملی فوتبال ایران حدود ۹۰۰ هزار دلار از فدراسیون ایران طلبکار است و خودش مدعی شد از ایران به فیفا شکایت کرده است.

مسئولان فدراسیون فوتبال هم اعلام کردند به خاطر مشکلات بانکی قادر به پرداخت پول کی روش نبوده اند و این پول را به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده اند تا به دست کی روش برساند. هرچند سند مربوط به این موضوع تا به امروز منتشر نشده تا ادعای فدراسیون تأیید شود.

البته مسئولان فدراسیون ایران در روزهای گذشته تاکید کرده اند که چیزی از سوی فیفا در ارتباط با شکایت کی روش به آنها اعلام نشده است.

این در حالی است که شکایت سرمربی پیشین تیم ملی به فیفا واصل شده است.

«آسوشیتد پرس» در این خصوص خبری منتشر کرد و نوشت: «نمایندگان کی روش به آسوشیتدپرس گفتند که موکلان او شکایتی را در ارتباط با حقوق ۶ ماه آخر کار کی روش از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا داده اند. کی روش بعد از جام جهانی ۲۰۱۸، قرارداد نهایی خود را با ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا امضا کرد.»

این خبرگزاری که گویا مکاتباتی هم با فدراسیون جهانی فوتبال انجام داده، در ادامه آورده است: «فیفا تأیید کرد که روز سه شنبه شکایتی از کی روش از فدراسیون فوتبال ایران در خصوص قراردادش دریافت کرده است»

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا