رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران از ایجاد امنیت در طی برگزاری انتخابات گفتند.

به گزارش ایرنا، سرلشکرپاسدارمحمد باقری اظهار کرد: مساله امنیت انتخابات، موضوع مهمی است و نیروی انتظامی در برگزاری انتخاباتی امن مسئولیت مهمی دارد و خوشبختانه از مدتها قبل در این راستا برنامه ریزی کرده و موارد به خوبی ساماندهی و مدیریت شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همواره از سوی دشمنان خارجی و برخی خواص داخلی مورد هجمه هستیم و نیروی انتظامی هدف نوک پیکان این هجمه ها است.

سرلشکرباقری افزود: آنچه که رهبرمعظم انقلاب از نیروی انتظامی مطالبه می کند و در حکم فرمانده ناجا نیز قید شده و در دیدارها با معظم له مکررا تکرار شده مطابق موارد اشاره شده است.

این مقام مسئول گفت: ناجا مسئولیت اصلی خود را در برقراری امنیت می داند؛ که امنیت پایه فعالیت های جامعه است، اگر درسند چشم انداز قید می شود که ایران در افق 1404 به دستاوردهای مهمی برسد، مبانی و مقدمه آن امنیت پایدار در جامعه است که بار اصلی تأمین و توسعه آن به عهده نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به تغییر شکل تهدیدات کشور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دشمنان قسم خورده ای دارند و دائم به فکر توطئه و ضربه زدن به نظام هستند و به هیچ دست از دشمنی بر نمی دارند در کنار اینها با تغییر تاکتیک ها و شکل جدید تهدیدات مواجهه ایم .اما قدرت بازدارندگی و پاسخگویی جمهوری اسلامی ایران دشمنان را از فکر هرگونه تجاوزی مأیوس می کند.

سرلشکر باقری با اشاره به اظهار رضایت فرمانده کل قوا از ناجا، گفت: ایشان عادت ندارند بی جهت ازکسی تعریف کنند و اظهار رضایت رهبری از ناجا نکته کوچکی نیست و تاج افتخاری بر سر تک تک فرماندهان و کارکنان ناجا است.

در این همایش همچنین؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان با اشاره به دروغ پراکنی و جعل اخبار نادرست از سوی منافقین در ارتباط با توانمندی های صلح آمیز هسته ای ایران و به دنبال آن، موضع گیری نادرست و خصمانه برخی مقامات آمریکایی در این زمینه همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: قطعاً در آستانه این رویداد بزرگ ملی، دشمنان به تلاش های خود برای ایجاد ناامنی می افزایند، لذا باید با مراقبت و هوشیاری بیشتر تأمین کنندگان امنیت کشور ، اجازه کوچکترین حرکت تهدید آمیز به آنان داده نشود.

وی اظهار داشت: بی تردید این توطئه شیطانی منافقین شکست خواهد خورد و ملت هوشیار و انقلابی ایران هرگز تحقیر و تهدید را نپذیرفته و نمی پذیرد و در جهت ایفای نقش منطقه ای و جهانی و تقویت توان دفاعی و بازدارندگی خود لحظه ای کوتاهی نخواهد کرد.

وی با تبیین اهمیت و نقش امنیت در پیشرفت و تعالی کشور تصریح کرد: امنیت و پیشرفت دو روی یک سکه هستند چراکه در پرتو امنیت، پیشرفت و در سایه پیشرفت، امنیت حاصل می شود.

سردار دهقان گفت: نیروی انتظامی امروز در چشم مردم عزیز و عملکرد آن مورد تأیید فرماندهی معظم کل قوا است که علت آن روحیه و انگیزه خدمت خالصانه و تعهد و تلاش آنان برای استقرار امنیت و انتظام در همه سطوح جامعه است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا