رییس فراکسیون امید گفت:‌ ایجاد حصر و ممنوع‌ التصویری در شان این نظام نیست و باعث هزینه‌های جبران ناپذیر شده است
رییس فراکسیون امید گفت:‌ ایجاد حصر و ممنوع‌ التصویری در شان این نظام نیست و باعث هزینه‌های جبران ناپذیر شده است
 
به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در نطق میان دستور امروز خود با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی به منزله توانمندی کشور در حوزه اشتغال نیازمند بسترهایی است که باید برای آن تلاش کرد، گفت: تحقق این موارد نیازمند همگرایی همدالی دولت و ملت و ارکان مختلف نظام است. گفت‌وگوی ملی که در مجلس اغاز شده باید ساماندهی و در تمام کشور فراگیر شود.
 
نماینده مردم تهران ادامه داد:‌ برجام موفقیت تمام ادوار نظام است و از تخریب آن و نیز معرفی آن به عنوان نسخه شفا بخش امتناع شود. مردم و نخبگان و خواستار توافق هسته‌ای بودند تا در فضای امنیت و صلح بتوان به رونق اقتصادی رسید. این مهم نباید به بهانه کشمش‌های انتخاباتی تخریب شود.
 
رییس فراکسیون امید از تلاش‌های رییس جمهور برای برقراری مجدد عقلانیت در کشور تقدیر کرد و گفت: تخریب دستارودها دولت جفا و در تضاد منافع است و ادامه یافتن رکود نیز مردم را رنج می دهد. باید دولت آینده با رای قاطع بر مسند بنشیند تا بتواند بر مشکلات فائق آید.
 
او گفت:‌ ایجاد حصر و ممنوع‌ التصویری در شان این نظام نیست و باعث هزینه‌های جبران ناپذیر شده است. از رییس جمهور می‌خواهم با استفاده ازجایگاه خود و اتخاذ تدابیر لازم و رایزنی این محدودیت‌ها را رفع تا حوادث تلخ گذشته رفع شود.
 
رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: از تحقق اجماع اصولگرایان در انتخابات استقبال می‌کنیم و انتظار دارم این دو جناح اصلی شرایط حضور پرشور و نشاط مردم را فراهم کنند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا