تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین مسابقه خود در یازدهمین دوره رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا توانست حریف بنگلادشی خود را با نتیجه سه برصفر از پیش روی بردارد و به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا به نقل از ایرنا، شاگردان محمد وکیلی روز پنجشنبه در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 11، 25 بر 12 و 25 بر 13 به پیروزی رسیدند تا با کسب سه امتیاز به عنوان تیم دوم گروه دوم راهی مرحله بعد این رقابت ها شوند.
هونگ چی یونگ اریک (هنگ کنگ) و جولیان کوبورن (استرالیا) به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
ترکیب شروع کننده تیم ایران برابر بنگلادش، امیر حسین توخته، امیر محمد فلاحت خواه، مرتضی شریفی، احسان دانش دوست، علی طبری، حسین سلیمان اهری و مهدی جلوه بودند.
مربی تیم بنگلادش نیز از ترکیب ردووانور رحمان، علی امین، رحمتول اسلام محمد، نسیم بهار، اسماعیل حسین (کاپیتان)، نور نابی ملاه و جابر بن کوبیر (لیبرو) برابر تیم ایران در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.
در پایان دور مقدماتی تیم های کره جنوبی و ایران با 6 و 3 امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله بعد و هشت تیم برتر صعود کردند. تیم بنگلادش نیز در جایگاه سوم قرار گرفت و در ادامه رقابت ها برای رتبه نهم تا یازدهم به میدان می رود.
در مرحله دوم رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا که از روز شنبه آغاز می شود، تیم های ایران، کره جنوبی، چین تایپه و چین در یک گروه با هم رقابت می کنند.
یازدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا از هشتم تا 16 فروردین ماه با حضور نمایندگان 12 کشور آسیایی به میزبانی کشور میانمار در حال برگزاری است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا