ماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: عده‌ای بنا دارند ریشه دین و رهبری را بزنند و نقشه‌هایی دارند که اگر کوتاه بیاییم فساد و فحشا در مملکت راه می‌اندازند.
ماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: عده‌ای بنا دارند ریشه دین و رهبری را بزنند و نقشه‌هایی دارند که اگر کوتاه بیاییم فساد و فحشا در مملکت راه می‌اندازند.

به گزارش فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان گردان‌های قرآنی که در محل دفتر امام‌ جمعه برگزار شد، اظهار کرد: شما همسران شهدا در پای شهادت همسرانتان مقاومت کردید که این پایداری شما بسیار ارزشمند است.

وی افزود: روزی که عزیزتان به شهادت رسید شما نرفتید یک زندگی عادی و روزمره را ادامه دهید بلکه در عرصه شهادت قدم برداشتید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شما اجتماعاتی نظیر گردان تشکیل دادید، اضافه کرد: خواهرانی که در سن جوانی همسر از دست می‌دهند زندگی‌شان از هم‌پاشیده می‌شود اما شما تنها به خانه‌داری اکتفا نکردید و پا در عرصه ایثار و شهادت گذاشتید و اجر شما بالاتر از امتیاز همسر شهید است.

علم‌الهدی افزود: این امتیاز، امتیاز ذاتی خودتان است و امتیاز نسبت شما با شهید نیست؛ بنابراین باید قدردانی کنید که برکت شهادت شهید در زندگی شما اثر گذاشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: عده‌ای بنا دارند ریشه دین و ریشه رهبری را بزنند و نقشه‌هایی که در کار دارند به آن حد رسیده است که اگر کوتاه بیاییم از تار موی یک زن بی‌حجاب که بیرون است تا مسئله فساد و فحشا در مملکت راه می‌اندازند.

وی ادامه داد: تشکیلات فرهنگی و قرآنی خود را پایگاهی کنید تا مبارزه با فحشا و فساد با جدیت انجام شود.

علم‌الهدی اضافه کرد: در عرصه خانواده و همسران شهدا بعضی جریانات سیاسی آن‌ها را ملعبه کرده و با آن‌ها کاسبی سیاسی می‌کنند.

امام‌جمعه مشهد با بیان اینکه در فتنه 88 عده‌ای از ستاد میرحسین موسوی آمدند تا با بنده مذاکره کنند، خاطرنشان کرد: در این دیدار همسر 5 شهید از شهدای سرشناس را نیز با خود آوردند و بنده گفتم آن چیزی که برای من باعث ناراحتی است کاسبی سیاسی افراد از خانواده شهدا است تا به این وسیله آرای مردم را جذب کنید و می‌خواهید خانواده شهدا بلندگوی شما شوند اما آن عاملی که شهید این خانم به خاطر آن خون داده است مسئله رهبری و ولایت است، اما شما علیه ولایت کار می‌کنید.

وی خطاب به همسران شهدا گفت: این تشکل شما تشکل ارزشمندی است که برخی جریانات ممکن است علیه خون مایه شهیدتان که ولایت و رهبری است، طمع کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در پایان یادآور شد: مهم رهبری است که همه به ایشان علاقه‌مند هستند و تنها توقع این است که پای رهبری بایستیم، متأسفانه در برخی جاهای دیگر همسران شهدا ابراز سیاسی جریانات شدند اما زنان شهید خراسانی ملعبه نشدند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا