مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیوه های جنگی امروز تغییر کرده است تصریح کرد: در شرایط فعلی زراد خانه های اتمی دنیا به جز هزینه گزاف هیچ سودی برای کشورها ندارند.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا به نقل از میزبان،اسرائیل 200 کلاهک اتمی در اختیار دارد که همگی به سمت تهران نشانه رفته‌اند." این بخشی از متن یکی از ایمیل‌های افشا شده «کالین پاول» وزیر خارجه اسبق آمریکا است.


پاول در ایمیل ارسالی به «جفری لیدز» از حامیان مالی حزب دموکرات که توسط پایگاه «لوبلاگ» منتشر شده، نوشته: "کسانی که در تهران هستند، می‌دانند که اسرائیل 200 تا دارد و همه آن‌ها هم به سمت تهران نشانه رفته است. ما هم که چند هزار تا داریم."


در همین زمینه، منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: اگر این موضوع هم صحت داشته باشد که اسرائیل 200 کلاهک هسته ای دارد که ما معتقدیم که ندارد، داشتن این کلاهکها در این شرایط هیچ فایده ای ندارد زیرا شیوه جنگیدن امروز در دنیا تغییر کرده است و رژیم غاصب صهیونیستی از آن اطلاع ندارد.

 

وی افزود: در جنگ 33 روزه مگر حزب الله سلاح پیچیده یا کلاهک اتمی استفاده کرد که اسرائیل فرار را بر قرار ترجیح داد و شکست سنگینی را متحمل شد از این رو این گونه ادعاهای پوچ هیچ گونه پایه و اساسی ندارد و غیر قابل اهمیت است.

 

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیوه های جنگی امروز تغییر کرده است تصریح کرد: در شرایط فعلی زراد خانه های اتمی دنیا به جز هزینه گزاف هیچ سودی برای کشورها ندارند.

 

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با بیان اینکه اگر مردم قیام کنند هیچ سلاح هسته ای نمی تواند جلوی آنها را بگیرد گفت: این گونه اظهارات ناشی از اشتباهات مکرر مقامات رژیم غاصب صهیونیستی است که انشالله به زودی چوب آن را خواهند خورد و از صحنه روزگار محو می شوند.

 

حقیقت پور با اشاره به اینکه امروز مردم یمن با دست های خالی پایگاه نظامی عربستان در کشورشان را تصرف کردند تاکید کرد: دوره بلوف زدن های سیاسی وقمپز کردن به پایان رسیده است زیرا دستور العمل ها و آداب جنگیدن تغییر پیدا کرده است و مقامات اسرائیل از آن اطلاع ندارند که بهتر است اطلاع هم پیدا نکنند و در همین گنگی بمانند تا نابود شوند.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا