یزدفردا:همزمان با اعلام خبر درگذشت آیت الله هاشمی که عصر امروز (یک شنبه)برای مداوا به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد، اطراف این بیمارستان مملو از مردم است.

یزدفردا:همزمان با اعلام خبر درگذشت آیت الله هاشمی که عصر امروز (یک شنبه)برای مداوا به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد، اطراف این بیمارستان مملو از مردم است.


به گزارش خبرنگار ایسنا، آیت الله هاشمی رفسنجانی که از غروب امروز در بیمارستان شهدای تجریش به علت عارضه قلبی بستری شده بود دقایقی پیش دعوت حق را لبیک گفت. در اولین دقایق اعلام این خبر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری همراه با تیم محافظ وارد بیمارستان شهدای تجریش شد و پس از آن جمعی از شخصیت‌های سیاسی از جمله اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی نیز به جمع حاضران در بیمارستان پیوستند.

پس از اعلام رسمی خبر درگذشت آیت الله هاشمی فاطمه هاشمی دختر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز وارد بیمارستان شد و دقایقی بعد فرزند ارشد آیت الله، محسن هاشمی رفسنجانی در حالی که به سرعت بیمارستان را ترک می‌کرد در گفت‌وگویی کوتاه و شتابزده خبر درگذشت آیت الله را ناموثق و غیرقطعی دانست، اما در همان حال دقایقی بعد از آن با بلندشدن صدای شیون و زاری جمعی از نزدیکان آیت الله هاشمی رفسنجانی شواهد حکایت از قطعی شدن خبر درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌داد.

در همین حال و در حالی که گفته می‌شود پیکر آیت الله هاشمی به محله جماران تهران منتقل می‌شود، همچنان چند صد نفر در مقابل بیمارستان شهدای تجریش تجمع کرده‌اند که البته با حضور ماموران حفاظتی و امنیتی اجازه ورود هیچ کس و حتی خبرنگاران نیز به داخل بیمارستان داده نمی‌شود و از طرفی ماموران انتظامات و حراست انتظامی و اطلاعاتی از پذیرش بیماران نیز خودداری می‌کنند. در حال حاضر به سرعت بر جمعیت حاضر در مقابل بیمارستان افزوده می‌شود به طوری که سراسر خیابان ولیعصر تقریبا مسدود شده است و حاضران علی رغم تذکرات و برخوردهای ماموران حاضر در محل حاضر به ترک بیمارستان نیستند.

همچنین علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی نیز دقایقی پیش وارد بیمارستان شهدای تجریش شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا