به گزارش یزد فردا ، تیم فوتبال پرسپولیس تا اینجای فصل رکوردی جالب توجه و کم نظیر از خود برجای گذاشته است این تیم در طول 12 هفته لیگ برتر تنها 3 گل خورده دارد که از این حیث آنها رکوردار هستند.
علیرضا بیرانوند درباره این موضوع به اظهارنظر پرداخته که متن صحبت های وی در زیر می آید:
* خط دفاعی و دروازه بان پرسپولیس این فصل رکوردی جالب از خود بر جا گذاشته اند؟
- من خبر ندارم چه رکوردی؟
* دریافت 3 گل در 12 هفته.
- جدی؟ خودم به این موضوع فکر نکرده بودم اما مطمئنا این فقط محصول کار من نیست.
* اتفاقا می خواستیم بپرسیم که از دید تو چه عواملی موجب خلق این رکورد شده است؟
- عوامل زیادی دارد. باید دیگر اعضای تیم به آن پاسخ دهند چون دریافت سه گل در 12 هفته حاصل یک کار تیمی است و از خط حمله تا خط دروازه همه در آن سهیم بوده ایم به خصوص کادر فنی تیم و شخص آقای برانکو که برنامه های خوبی را در تمرینات اجرا می کند و همان برنامه ها عاملی شده تا ما ساختار دفاعی منسجمی داشته باشیم.
* قطعا از این رکورد خوشحال هستی؟
- خوشحال هستم اما دنبال رکورد نیستم. این مهم اگر به دست آمده یک عامل اصلی داشته و آن هم همدلی تیم است. خدا را شکر همه ما یک هدف بزرگ را دنبال می کنیم و آن هم قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر است. ما می خواهیم پرقدرت ادامه دهیم و می دانیم تازه در ابتدای راه هستیم.
* با تمام این حرف ها برای هر بازیکنی ثبت رکورد اهمیت دارد.
- باور کنید برای من رکورد زدن مهم نیست. اگر ما قهرمان شویم همه رکوردها در دل آن قهرمانی جا می گیرد. چه رکوردی بالاتر از اینکه شما قهرمان شوید و 40 میلیون هوادار از آن لذت ببرند. این لذت بردن از تمام رکوردهای دنیا باارزش تر است. قهرمانی با پرسپولیس لذتی دارد که من می خواهم آن را تجربه کنم. شاید رکورد برای خیلی ها لذت بخش باشد اما برای من قهرمانی مهم است. شما بازی های زیادی را کلین شیت کنید و یا پنالتی بگیرید این مهم نیست آخر فصل مهم است که جایگاه شما کجا باشد.
* اما برای قهرمانی یک حریف سرسخت به نام تراکتورسازی دارید درباره تیم امیر قلعه نویی صحبت کن.
- آنها واقعا تیم خوبی هستند. بعد از بازی خودمان با پیکان مسابقه تراکتورسازی را کامل تماشا کردیم. دوست داشتم بازی آنها با صبا مساوی شود تا ما در صدر جدول بمانیم اما نشد. با این حال این هفته بالاخره ما به صدر برگشتیم و آنها مساوی کردند. ضمنا این را باید بگویم که تیم های دیگری هم جز ما و تراکتورسازی دنبال قهرمانی هستند این موضوع نشان می دهد که کار پرسپولیس سخت است. من فکر می کنم کار اصلی ما از بازی با پیکان شروع شد. همه تیم ها می آیند تا به پرسپولیس نبازند و نباختن برابر ما برایشان مثل برد می ماند. پرسپولیس سال قبل تلاش زیادی کرد و تا آستانه قهرمانی رفت اما نتوانست قهرمان شود. حالا می خواهیم کار نیمه تمام خود را به پایان برسانیم. شرایط تیم خیلی خوب است و از بازی با ماشین سازی استارت خود برای رسیدن به صدر جدول را زدیم.
* از وضعیت خودت بگو.
- الحمدلله اوضاع خیلی خوبی دارم و بعد از باز کردن گچ دستم فیزیوتراپی می کنم. خوشبختانه کسی نمی تواند بگوید که بیرانوند یک ماه از تمرینات دور بوده و بدنش افت کرده است زیرا من با دست در گچ هم در تمام تمرینات حتی تمرینات دروازه بانی حضور داشتم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا