مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که امسال فرصت بازی در این تیم را به غیر از یک مسابقه پیدا نکرده است، از تیم نفت تهران پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد دوباره شاگرد علی دایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا به نقل از جام نیـوز، محمدامین آرام طبع با ۳۲ سال سن امسال جزو بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات لیگ برتر پیش از شروع فصل، از تیم صبای قم به پرسپولیس آمد.

 

این مدافع با توجه به مصدومیت و همچنین عملکرد نسبتا خوب محسن ربیع خواه در پست دفاع چپ نتوانست جایی در ترکیب تیم برانکو داشته باشد و تنها در بازی برابر قشقایی در جام حذفی فرصت بازی پیدا کرد.

 

آرام طبع با این شرایط قصد دارد به تیمی برود که بیشتر فرصت بازی پیدا کند و به همین دلیل سومین بازیکن جدا شده پس از امید عالیشاه و احمد نوراللهی از پرسپولیس محسوب می‌شود.

 

آرام طبع فصل گذشته بازیکن ثابت علی دایی در پست دفاع چپ تیم صبا بود و عملکرد خوب وی در این تیم باعث شد تا به پرسپولیس بیاید. این بازیکن به احتمال زیاد دوباره نیم فصل شاگرد دایی خواهد شد البته این بار در تیم نفت.

 

البته موضوع دیگری که مطرح شده این است که سرخپوشان قصد دارند رضا علیاری مدافع جوان نفت را که توانایی بازی هم در پست دفاع وسط هم در پست دفاع چپ دارد را با آرام طبع معاوضه کنند. علیاری سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا