یزدفردا"امیر مسعود فاتحی در افتتاحیه نمایشگاه خودرو ارومیه گفت: باید انحصار از بین برود تا با شکل گیری یک شرایط برابر، خودروسازان در جهت رقابت پذیری حرکت کنند. وی همچنین تاکید کرد که خودروسازان باید متوجه شوند که اگر محصولی تولید می شود که اقتصادی نیست، زیانش را مردم نباید پرداخت کنند.

به گزارش یزدفردا به نقل از اقتصاد آنلاین، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت حضور سرمایه گذاران خارجی در صنعت خودرو تاکید کرد:انحصار در صنعت خودرو باید از بین برود تا با شکل گیری یک شرایط برابر، خودروسازان با هم رقابت کنند .

امیر مسعود فاتحی در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته در ارومیه با بیان اینکه ایران می تواند به یکی از بزرگترین قطب های خودروسازی تبدیل شود، تصریح کرد: حضور سرمایه گذاران خارجی می تواند به صنعت خودروی ایران برای رشد کمک کند.

وی با اشاره به اینکه  جذب سرمایه های خارجی در این بخش نیازمند پیش نیازها و اصلاح زیرساخت ها است، خاطرنشان کرد:در صورت اصلاح زیرساخت ها حضور خودروسازان خارجی می تواند منشا تحول باشد.

وی با اشاره به کیفیت و خدمات پس از فروش در صنعت خودروسازی باید ارتقا یابد و سلیقه مردم نیز باید مورد توجه قرار گیرد، گفت:آنچه برای خودروسازان قابل اهمیت است تمایز در ارائه محصول است.

مدیر عامل نمایشگاه های استان آذربایجان غربی با بیان اینکه  باید انحصار از بین برود تا با شکل گیری یک شرایط برابر، خودروسازان در جهت رقابت پذیری حرکت کنند، تاکید کرد: همچنین خودروسازان باید متوجه شوند که اگر محصولی تولید می شود که اقتصادی نیست، زیانش را مردم نباید پرداخت کنند.

وی همچنین  با اشاره استقبال از برگزاری نمایشگاه خودرو در ارومیه، اضافه کرد: نمایشگاه های استانی به مردم اجازه مقایسه و انتخاب می دهد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی آذربایجان غربی با اشاره به تغییر رویه خودروسازان بیان کرد: اگر شرکت های خودروساز پیش از این به سلیقه و درخواست مشتری اهمیت نمی دادند امروز به درستی متوجه شده اند که کیفیت محصولات و رضایت مشتریان آینده آنها را تضمین می کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا