کنجک نویس یزدفردا"عشق ماشین های ایران به حمل بزغاله با لامبورگینی اعتراض کردند؟

کنجک نویس یزدفردا "به تازگی تصاویری عجیب از یک لامبورگینی در دیلی میل منتشر شده است که در حال حمل بزغاله و علف در خیابان می باشد.

همانطور که می دانید لامبورگینی یکی از معروف ترین برندهای سوپراسپرت ساز در جهان محسوب می شود که ساخته های آن هم قیمت هایی میلیاردی دارند. به تازگی تصاویری عجیب از یک لامبورگینی در دیلی میل منتشر شده است که در حال حمل بزغاله و علف در خیابان می باشد.

ایرانی های عشق ماشین که فکر می کردند این تصاویر در این گرفته شده و یکی از کسانی که ثروت های مردم را چپو کرده باعث ثبت این تصویر شده ضمن محکوم کردن افراد غارت گر بیت المال درخواست کردند تا حداقل این فرد را دستگیر کرده و در کنار جرم های کحرزش توهین به یکخودروی که خیلی عاشق آن هستند محاکمه شود .

دوستان عشق ماشین ایرانی با براه انداختن کمپینگ بزرگ و اختصاص جایزه به کسی که این فرد خائن به ماشین لوکس را معرفی کند سعی در شناسایی محل اختفای مالک لامبورگینی کردند .

پس از عضویت ده هزار نفر از عاشقان خودروهای لوکس در کمپینگ خود متوجه شدند که این لامبورگینی در یران نبوده و تصاویر مربوط به استرالیا بوده است .

این تصاویر عجیب در استرالیا به ثبت رسیده اند. کشوری که بخش زیادی از آن را کشاورزان و گاودارها تشکیل داده اند و حالا یکی از همین کشاورزهای ثروتمند, برای جابجایی بزغاله و علف از خودروی لامبورگینی 2 میلیاردی اش استفاده کرده است.

خلاصه در آخرین خبری که به کنجک نویس یزدفردا رسید کمپینگ مورد نظر با یافتن فرد مورد نظر در استرالیا سعی در تنبیه وی داشته و با استمداد از ایرانی های مقیم این کشور درحال گذراندن لایح ای در مجلس آن کشور هستند که واردات لامبوگینی به این کشور را ممنوع کندد .و ایران عزیز ما بازهم از اقدامات شرارت بار کمپینگ ها رهایی پیدا کرد!!با عذر خواهی ازافراد متخصص در  ایجاد کمپینگ !!!

به گزارش سایت های خبری  این خودرو که از نوع مورسیه لاگو می باشد در بین سال های 2001 تا 2010 به تولید رسید و قیمت جدیدترین آن هم تا نزدیک 3میلیارد تومان کشیده شد. با دیدن این تصاویر باید حس و حال طراح این خودرو و عش ماشین ها را جویا شد. 

کنجک نویس بازهم صبر جمیل را برای عاشقان خودروهای لوکس آرزو می کند!!


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا