یزدفردا:برای همه آن‌هایی که یک بار در عمرشان هم پایشان را به باشگاه بدن‌سازی گذاشته باشند، تصویر یک کوه عضله با لباس پلیس روی دیوار باشگاه، تصویری ثابت و البته آشناست. حالا قرار است این کوه عضله که اسطوره بسیاری از بدن‌سازهای داخلی و خارجی است، برای برگزاری کلاس و دوره آموزشی دو را در تهران بگذراند. حضور ستاره‌ای مانند رونی کلمن همان طور که پیش‌بینی می‌شد، موجی از واکنش‌ها را در پی داشته و البته توجه رسانه‌ها را هم به خود جلب کرده است.

 
به گزارش تابناک، نخستین روزهای اردیبهشت ماه امسال، روز مهمی برای ورزشکاران و مربیان بدن‌سازی و پرورش‌ اندام در کشورمان است؛ روزهایی که قرار است رونی کلمن در آن برای آن‌ها کلاس و دوره آموزشی برگزار کند و از برخی مراکز و اماکن ورزشی‌مان دیدن کند؛ اما همان طور که قابل تصور هم بود، حضور او در ایران حاشیه‌هایی ‌به همراه داشت؛‌ حاشیه‌هایی که البته بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و اعداد و ارقام دیگری در این ماجرا بر سر زبان‌هاست، می‌چرخد. http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_89391.jpeg
 
از چند روز قبل در شبکه‌های اجتماعی، پیامی دست به دست می‌چرخید که «صف طولانی برای خرید بلیت‌‌های یک میلیون و هشتصد هزار تومانی دیدار با رونی کلمن»؛ عددی که البته کمی عجیب به نظر می‌آید و با اعداد و ارقامی که در معروف‌ترین کنفرانس‌های علمی کشور ـ که بعضا با حضور چهره‌های شناخته‌ رشته‌شان هم برگزار می‌شود ـ هم‌خوانی ندارد. با این حال، گویا بخشی از بلیت‌‌های سمینار دو روزه رونی کلمن به همین قیمت عجیب فروخته می‌شود.
 
نشست خبری فدراسیون بدن‌سازی در مورد برگزاری سمینار تخصصی این رشته، دو روز پیش در غیاب رئیس این فدراسیون برگزار و‌ حضور رونی کلمن، قهرمان نامدار بدن‌سازی جهان و جزئیات این حضور تشریح شد.

علیرضا نجفی، مسئول برگزاری این سمینار و آوردن رونی کلمن به ایران در مورد هزینه عجیب یک و میلیون هشتصد هزار تومانی بلیت‌‌های این سمینار گفت: «بله! این رقم درست است، ولی این رقم بسته ویژه ماست که این نفرات می‌توانند عکس اختصاصی با رونی کلمن بگیرند و برخی امتیازات ویژه نیز خواهند داشت که این بسته برای ۴۰ نفر است‌».
 
او البته در توضیح بیشتر در این خصوص می‌گوید: «با توجه به مدارکی که ارائه می‌شود و بار علمی که همایش دارد، هزینه بالایی از شرکت‌کنندگان دریافت نمی‌شود. از طرفی این قیمت‌گذاری بر اساس کار کار‌شناسی انجام شده ‌و در قالب چهار پکیج برای علاقه‌مندان قابل دسترسی است که بالا‌ترین میزان آن، یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و علاقه‌مندان می‌توانند از پکیج‌های با قیمت پایین‌تر هم استفاده کنند؛ ضمن اینکه باید بگویم ‌در این کلاس قهرمان‌های پرورش اندام و آنهایی که‌ حرفه‌ای تمرین می‌کنند، شرکت خواهند کرد. حکم‌هایی هم که صادر می‌شود زیر نظر فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام صادر می‌شود که به نوعی نماینده فدراسیون جهانی این رشته در ایران است و از اعتبار لازم برخودار است‌».
 
با توجه به سخنان که درباره قیمت سمینار شده، این پرسش پیش می‌آید که آوردن رونی کلمن به ایران چقدر هزینه دارد. برگزارکنندگان این سمینار در این خصوص می‌گویند: حدود‌ ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دلار هزینه حضور سه روزه این قهرمان در ایران است و غیر از حضور در سمینار باشگاه‌های بدن‌سازی، ایرانگردی را نیز مدنظر داریم. سوم و چهارم اردیبهشت ماه سمینار تخصصی بدن‌سازی به منظور ارتقای سطح آگاهی مربیان و ورزشکاران بدن‌سازی ایران و آشنایی بیشتر آن‌ها با علم تخصصی تغذیه و مکمل‌های بدنسازی برگزار می‌شود. برای این کار از حضور رونی کلمن، قهرمان نامدار بدنسازی جهان استفاده خواهیم کرد. http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_89395.jpeg
 
البته حضور کلمن در ایران جنبه‌های دیگری غیر از مسائل ورزشی هم دارد که مورد توجه‌ترینش کلاسی است که قرار است برای بانوان برگزار شود و مدیریت آن با یکی از بازیگران سینما و تلویزیون، یعنی روناک یونسی است. یونسی در این باره می‌گوید: «من بعد از خانم تهرانی، دومین بازیگری هستم که پا به دنیای ورزش گذاشته‌ام. دلیل حضورم کاملا منطقی است. دلیلی که به من اجازه داده‌ تا وارد ورزش شوم. من مدرک رسمی مربیگری از فدراسیون‌ دارم و دوره‌های مختلفی را در رشته تناسب اندام گذرانده‌ام. شش سال است‌ حرفه‌ای ورزش می‌کنم و با علم به این کار آشنا هستم. به نظر خودم به اندازه یک مربی که بتواند به بانوان نکاتی را آموزش بدهد بار علمی دارم‌».
 
‌یونسی در بخش پایانی حرف‌هایش توضیح کوچکی درباره حضور رونی کلمن در ایران داد و گفت: «در زمان حضور این آقا در ایران، آقایان ورزشکار ما حضور نخواهند داشت و کلاس‌ها‌ کاملا مجزا برگزار می‌شود. ضمن اینکه حضور این آقا با پوشش اسلامی است و قرار نیست رونی کلمن به اینجا بیاید تا برای بانوان فیگور بگیرد. این را به این دلیل عرض کردم که خیلی‌ها از حضور کلمن انتقاد کرده بودند‌»؛ البته علاوه بر یونسی، علی دایی و هادی ساعی هم از مهمان‌های ویژه این مراسم هستند.
 
حضور رونی کلمن البته در ایران و برای مربیان و کار‌شناسان این رشته فرصت خوب قابل ملاحظه‌ای است. غالبا دیده شده که در این رشته، شاهد این مسأله هستیم که دانش مربیان و ورزشکاران جای خود را به تجربه داده است. همین فاصله گرفتن از فضای علمی و دانشی در این رشته، یکی از تهدیدهای آن به شمار می‌آید و استفاده از فرصت‌های این‌چنینی کمک فراوانی به ارتقای سطح علمی و دانشی مربیان و ورزشکارانمان می‌کند.

 نشست خبری مطرح شد؛

علی دایی مهمان ویژه سمینار رونی کلمن در ایران http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_89394.jpeg

سمینار دو روزه برجسته ترین چهره پرورش اندام جهان درحالی در تهران برگزار خواهد شد که علی دایی به عنوان مهمان ویژه در این سمینار حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری سمینار پرورش اندام با حضور رونی کلمن در تهران امروز دوشنبه در محل فدراسیون پرورش اندام برگزار شد که طی آن علی نجفی مدیرعامل گروه پرشیا و مسئول برگزاری این سمینار توضیحاتی را ارایه کرد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی این رشته در ایران دانش رشته پرورش اندام است، گفت: قرار است در این سمینار که طی روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های شهید آوینی برگزار شود رونی کلمن قهرمان هشت دوره رقابتهای مستر المپیا درباره تغذیه و تمرین این رشته به صورت علمی صحبت کند. این سمینار در سه کلاس عمومی، تخصصی و بخش بانوان برگزار می‌شود.

مدیرعامل گروه پرشیا در واکنش به این سوال که رقم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی ورودی این کلاس با انتقادات زیادی همراه شده است، گفت:ما گزینه های زیادی را در نظر گرفته‌ایم که بالاترین آن یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. گزینه‌های ۸۵۰، ۶۵۰ و ۵۵۰ هزار تومانی هم در نظر گرفته شده که شرایط پایین‌تری دارد.

نجفی در پاسخ به این سوال که مهمانان ویژه این سمینار چه کسانی هستند، گفت: ما هم از عرصه ورزش و هنر مهمانان ویژه‌ای را دعوت کرده‌ایم. علی دایی سرشناس‌ترین مهمان ما است که که به همراه هادی ساعی در این سمینار شرکت می‌کند.

وی در خصوص میزان هزینه های حضور کلمن در ایران عنوان کرد: ما حدود ۱۵۰ هزار دلار برای حضور وی هزینه کرده‌ایم و امیدواریم که این برنامه در آینده نیز ادامه پیدا کند.

 

رونی کلمن در تهران ؟

بعد از «پهلوان اكبر خراساني»‌ها، حالا به احترام «روني كلمن» همه جا رخصت
روزنامه اعتماد:نه تنها ذائقه و فرهنگ ايراني، بلكه نوع نگاه مردم جامعه در چند دهه گذشته نسبت به مسائل مختلف تغيير كرده است. ديگر آبگوشت و قرمه‌سبزي آن غذاهايي نيست كه مردم در سفارشات‌شان اولويت دارد و پيتزا و ساندويچ در منوهاي اصلي، خود نمايي مي‌كنند. فرهنگ ايراني هم تغيير عمده داشته در اين گذرِ، از سنت به مدرنيته، براي همين هم اسطوره‌ها و ستاره‌ها نيز نزد توده مردم تغيير كرده و ديگر آنهايي نيستند كه در گذشته افراد دوست داشتند و مي‌پسنديدند. باري، روزگاري «پوريا ولي» و «پهلوان اكبر خراساني» ستاره‌هاي مردم ايران بودند و حالا «لئونل مسي» و «راجر فدرر»؛ اما خب ايرانيان كه همواره به مردان قدرتمند علاقه نشان داده‌اند در سال‌هاي گذشته بيشتر از هر كشوري به رشته بدنسازی و پرورش اندام روي آورده و حتي هر جا را كه توانستند تبديل به باشگاه بدنسازي كردند، حتي زيرزمين‌هاي خانه‌ها را. «آرنولد» و «روني كلمن» شدند اسطوره‌هاي ايرانيان علاقه‌مند به پرورش اندام و جوانان ايراني به دنبال آرنولد شدن، وزنه‌هاي سنگين زدند به مدد مكمل‌ها و دوپينگ‌ها هيكل گنده كردند! حالا هم ستاره‌شان در راه است. روني بزرگ به تهران مي‌آيد! غول رشته بدنسازي و پرورش اندام جهان كه ٨ عنوان قهرماني در مستر اُلمپيا (بالاترين سطح مسابقات حرفه‌اي بدنسازي) را در كارنامه دارد، راهي ايران مي‌شود و همايشي بي‌نظير با حضور اين چهره شناخته شده در تهران برگزار خواهد شد و متقاضيان حضور در كلاس يكي از برترين و پرافتخارترين بدنسازان جهان، بايد هزينه‌ قابل توجهي را پرداخت كنند.

يك ميليون و ۸۰۰ هزار تومان براي كلاس روني كلمن http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_89393.jpeg

«روني كلمن» قرار است سوم ارديبهشت به همراه «بيگ رمي» ديگر قهرمان شاخص دنيا، براي نخستين بار در تاريخ ورزش ايران به تهران سفر كند. قرار است كلمن به همراه رمي در مدت زمان اقامت دو روزه‌ خود در تهران به صورت فشرده سه كلاس بدنسازي را برگزار كنند. اين كلاس‌ها در حالي برگزار خواهد شد كه براي نخستين بار بانوان علاقه‌مند به بدنسازي نيز مي‌توانند در اين دوره‌هاي آموزشي حضور داشته باشند. برگزاركنندگان اين دوره آموزشي براي ثبت نام از علاقه‌مندان به حضور در كلاس «روني كلمن» مبالغ جالب توجهي را در نظر گرفته‌اند. صندلي‌هاي VIP اين دوره از كلاس‌ها با مبلغ يك ميليون و ٨٠٠ هزار تومان قيمت‌گذاري شده است. اين پكيج شامل حضور در صندلي‌هاي رديف اول سمينار، عكس يادگاري با كلمن و بيگ رمي، تي‌شرت با امضاي كلمن، اهداي گواهينامه با مهر رييس فدراسيون و كلمن است. پكيج B با قيمت ٨٥٠ هزار تومان شامل حضور در صندلي‌هاي رديف‌هاي ابتدايي، عكس يادگاري با روني كلمن، اهداي گواهينامه با مهر رييس فدراسيون و كلمن است. پكيج C با قيمت ٦٥٠ هزار تومان شامل حضور در صندلي‌‌هاي رديف‌ وسط، عكس يادگاري با كلمن، تي‌شرت با امضاي كلمن، اهداي گواهينامه با مهر رييس فدراسيون و كلمن است. پكيج D با قيمت ٥٥٠ هزار تومان شامل حضور در صندلي‌هاي رديف انتهايي، تي‌شرت با امضاي كلمن، اهداي گواهينامه با مهر رييس فدراسيون و كلمن است.

«رابرت دنيرو» و «مارادونا» را هم به تهران بياوريد

ترديدي نيست كه تمام صندلي‌هاي اين كلاس پر خواهد شد و علاقه‌مندان بي‌شمار روني –كه بلافاصله بعد از با خبر شدن حضورش در تهران در سريع‌ترين زمان ممكن بيش از ٥٠ هزار پيام خوشا‌مد براي او فرستاده‌اند- حضوري گرم در كلاس اين قهرمان خواهد داشت و كلي دلار نصيب او و برگزار‌كنندگان اين كلاس خواهند كرد! اين نشان مي‌دهد كه آوردن ستاره‌هاي شناخته شده دنيا به ايران مي‌تواند خيلي جالب باشد و بسيار درآمدزا. بي‌شك مردمي كه در زمان ورود تيم ميلان به تهران چيزي نمانده بود از سر و كول «پائولو مالديني» و ديگر ستاره‌هاي اين تيم بالا بروند، با آمدن ستاره‌هاي عرصه‌هاي مختلف بسيار ذوق‌زده شده و كلي پول هزينه خواهند كرد و اين يعني انجام كار فرهنگي به همراه بيزينس و چرخه چرخ اقتصاد. فرض كنيد «رابرت دنيرو» و «آل‌پاچينو» در عالم سينما، «لئونارد كوئن» در دنياي موسيقي و «مارادونا» در ورزش به ايران بيايند و اجراي برنامه كنند يا كلاس بگذارند! ايراني‌هاي مهمان نواز تشنه ديدن ستاره‌هاي جهاني هستند، حالا كه شرايط در سياست خارجه بهتر است، زمان استفاده از اين ظرفيت‌ها و فرصت‌هاست. هم فال است و هم تماشا، هم پول دارد هم كار فرهنگي صورت گرفته.

علی دایی در سمینار پرورش اندام

150 هزار دلار برای حضور رونی کلمن در ایران/ یک میلیون و 800 هزار تومان برای 2 روز کلاس! http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_89392.jpeg

رونی کلمن، قهرمان نامدار پرورش اندام سوم و چهارم اردیبهشت ماه به ایران می‌آید تا سمینار بدنسازی را برگزار کند که برای حضورش 150 هزار دلار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نشست خبری فدراسیون بدنسازی در مورد برگزاری سمینار تخصصی این رشته در غیاب رییس این فدراسیون برگزار شد که در این نشست حضور رونی کلمن، قهرمان نامدار بدنسازی جهان و جزئیات این حضور تشریح شد.

علیرضا نجفی، مسئول برگزاری این سمینار و آوردن رونی کلمن به ایران در مورد هزینه آوردن این قهرمان گفت: حدودا بین 100 تا 150 هزار دلار هزینه حضور سه روزه این قهرمان در ایران است و غیر از حضور در سمینار باشگاه‌های بدنسازی، ایرانگردی را نیز مدنظر داریم.

وی در مورد برگزاری این سمینار تصریح کرد: سوم و چهارم اردیبهشت ماه سمینار تخصصی بدنسازی به منظور ارتقای سطح آگاهی مربیان و ورزشکاران بدنسازی ایران و آشنایی بیشتر آنها با علم تخصصی تغذیه و مکمل‌های بدنسازی برگزار می‌شود. برای این کار از حضور رونی کلمن، قهرمان نامدار بدنسازی جهان استفاده خواهیم کرد.

نجفی در پاسخ به این سوال که آیا در این سمینار غیر از ورزشکاران نامدار بدنسازی، ورزشکاران رشته‌های دیگر نیز حضور دارند نیز خاطر نشان کرد: علی دایی و هادی ساعی در این همایش حضور خواهند داشت و از بازیگران نامدار سینما نیز نفراتی را دعوت خواهیم کرد.

وی که به همراه روناک یونسی، بازیگر سینما و تلویزیون و محسن میری، قهرمان بدنسازی ایران در این نشست حضور داشت، ادامه داد: خانم یونسی به عنوان مسئول برگزاری بخش بانوان این سمینار فعالیت خواهد کرد و ما سعی می‌کنیم در هر دو بخش سمینار را به بهترین شکل برگزار کنیم و برگزاری بخش بانوان و آقایان کاملا به صورت مجزا خواهد بود.

نجفی در مورد این سوال که گفته می‌شود برخی از افراد برای شرکت در این سمینار باید یک میلیون و 800 هزار تومان بابت دو روز پرداخت کنند گفت: بله! این رقم درست است، ولی این رقم بسته ویژه ماست که این نفرات می‌توانند عکس اختصاصی با رونی کلمن بگیرند و برخی امتیازات ویژه نیز خواهند داشت که این بسته برای 40 نفر است.

وی ادامه داد: غیر از این مبلغ، ما بسته‌های دیگر هم داریم که 550 ، 650 و 850 هزار تومان است.

مسئول برگزاری سمینار تخصصی بدنسازی و پرورش اندام نیز گفت: ثبت نام شرکت در این همایش تمام شده بود، اما به خاطر استقبال ورزشکاران این رشته این ثبت نام تا 27 فروردین تمدید شد.

نجفی در مورد این که آیا رونی کلمن در این سمینار تدریس عملی خواهد داشت گفت: او فقط در بخش مردان فیگور می‌گیرد و در بخش بانوان فقط تدریس تئوری خواهد داشت. این سمینار مستقیما زیر نظر فدراسیون برگزار می‌شود و مدارکی که داده می‌شود کاملا معتبر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور افراد در این کلاس محدودیتی دارد؟ گفت: به طور کل 490 نفر می‌توانیم شرکت کننده داشته باشیم و هیچ محدودیتی برای نفرات نداریم و هر کسی که بخواهد می‌تواند در کلاس شرکت کند.

در ادامه این نشست روناک یونسی، بازیگر تلویزیون که مسئول بخش بانوان این سمینار است در مورد حضورش در ورزش گفت: من سال‌های زیادی است که در رشته بدنسازی فعالیت می‌کنم و دوره‌های مربیگری زیادی را گذرانده‌ام. فکر می‌کنم حضورم در این جا برای کمک ورزش بانوان است و اصلا از حاشیه‌ها نمی‌ترسم.

وی در پاسخ به این سوال که او بعد از هدیه تهرانی دومین بازیگری است که به ورزش آمده است و آیا این حضور را مناسب می‌داند گفت: من دوره‌های زیادی را سپری کرده‌ام و با این رشته آشنا هستم. حضورم در این سمینار ربطی به مسائل مالی ندارد و فقط به خاطر علاقه‌ای که به ورزش بانوان دارم این کار را قبول کرده‌ام و می دانم که حاشیه‌های زیادی دارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این که همایش بانوان و آقایان به صورت مجزا برگزار می‌شود نیز گفت: قطعا برگزاری این مراسم با رعایت شئونات اسلامی است و قرار نیست رونی کلمن برای بانوان فیگور بگیرد! متاسفانه برخی‌ها گفته بودند که این همایش به صورت همزمان برای مردان و زنان است که اصلا این طور نیست.

وی در پاسخ به این سوال که نسبت به حضور ورزشکاران در سینما انتقادات زیادی می‌شده و حالا چه شده که بازیگران به ورزش روی می‌آورند، گفت: باید در این مورد بگویم که حضور من در این سمینار فقط به خاطر کمک به ورزش بانوان بوده و کاری به حواشی ندارم. ضمن این که باید بگویم ورزشکاران وقتی بازنشسته می‌شوند به سراغ بازیگری می‌آیند، اما من هنوز بازنشسته نشده‌ام.

در پایان این نشست محسن میری که همسر روناک یونسی است در مورد این که گفته می‌شود همسرش به خاطر برد رسانه‌ای و حضور او در بدنسازی مسئول بخش بانوان این همایش شده است، گفت: من هیچ دخالتی در انتخاب نداشتم و خودش مدارک لازم را داشت.

وی در مورد استفاده زیاد بدنسازان ایران از مکملها گفت: حضور رونی کلمن در ایران خیلی مفید است چرا که او در دوران طولانی قهرمانی‌اش فقط دو بار عمل جراحی انجام داده است که آن هم ربطی به استفاده از مکمل‌ها نداشته است، اما متاسفانه استفاده از مکملها در ایران در حد فاجعه است و ما این سمینار را برای آگاهی بخشی برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، قرار بود ناصر پورعلی فرد ، رییس فدراسیون بدنسازی هم در این نشست حضور داشته باشد که به دلیل فوت یکی از نزدیکانش غیبت داشت.

تناسب اندام را از وان دایرکشن بیاموزید

همه رازهای موفقیت و سلامت این گروه موسیقی از زبان خودشان

تناسب اندام را از واندایرکشن بیاموزید

همه رازهای موفقیت و سلامت این گروه موسیقی از زبان خودشان

مجله خبری لحظه نما:شاید شما هم اسم این گروه موسقی پاپ را شنید باشید ؛ گروه One Direction. آن ها به سرعت روند پیشرفت را طی کردند و آلبوم های شان رتبه های نخست پر فروش ترین های جهان را به خود اختصاص داد. این گروه که در ایران هم در بین نوجوان ها پر طرفدار است ، پنج عضو دارد ؛ پنج پسر که در مسابقه استعداد یابی در انگلستان ظاهر شدند و به سرعت بر سر زبان ها افتادند. بعد از به شهرت رسیدن این گروه ، سوالی مطرح شد که توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرد. راز اندام لاغر و متناسب این پنج خواننده جوان چیست ؟ آیا آن ها هم رژیم های سخت و مربیان حرفه ای دارند ؟ این سوالات در حالی برای هواداران و دوستداران اعضای این گروه مطرح شد که آن ها رمز شادابی و موفقیت شان را پیروی از سبک زندگی سلامت و استاندارد عنوان کرده اند.

 

هری استایل خواننده گروه

با فست فودهای عالم خداحافظی کردم

از زمانی که One Direction به شهرت رسید ، شیوه زندگی و رژیم غذایی اعضای آن تغییرات بسیاری کرد. متخصصان تغذیه در مرحله اول از آن ها خواستند مصرف فست فود را تا حد ممکن محدود کنند و به جای آن سراغ غذاهای سالم تر و سرشار از پروتئین بروند. در قدم دوم هم مصرف نوشابه های گازدار و شیرین ممنوع شد و جای خود را به آب فراوان ، اسموتی و آب میوه داد. اکثر نوشابه ها با شکرهای مصنوعی ساخته می شوند. این مواد شیرین در دقایق اول پس از نوشیدن انرژی زیادی وارد بدن می کنند، اما این انرژی سریع مصرف می شود و یک ساعت بعد شما احساس گرسنگی خواهید کرد. در عوض استفاده از پروتئین باعث می شود شما در فاصله بین دو وعده غذایی کاملا سیر باقی بمانید و سراغ غذاهای ناسالم و فست فودها نروید. غذاهای سرشار از پروتئین همچنین به ساخت عضلات و ترمیم و نگهداری آن ها کمک می کنند. برای آنکه به راز لاغری این گروه پی ببربد ، کافی است نگاهی به غذاهای مورد علاقه هرکدام از آن ها بیندازید.

غذاهای گیاهی را به هر غذایی ترجیح می دهم

مجله خبری لحظه نما:هری استایل عاشق غذاهای مکزیکی و چینی است ، اما تلاش می کند مصرف چربی ، شیرینی و کیک را در رژیم غذایی خود کاهش دهد. این پسر ٢١‏ساله علاقه زیادی هم به ذرت و خوراک سبزیجات دارد.

نکات مثبت از دید متخصصان : خوراک سبزیجات یک غذای آسان و در عین حال فوق العاده‏مفید است. برای تهیه آن مقدار کمی روغن و تکه های خرد شده از کدو ، بادمجان ، هویج ، فلفل دلمه و سیرکافی است. به دلیل آنکه در این غذا سبزیجات زمان کمی سرخ می شوند ، بخش مهمی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود در آن ها باقی می مانند. ذرت هم مقادیر زیادی « بتا-کاروتن » دارد که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

‏علاقه هری به غذاهای چینی هم در لاغری او بی تاثیرر نیست. قبل از آنکه فست فودها به فرهنگ چینی راه پیدا کنند ، مردم این کشور کمتین میزان چاقی را در جهان داشتند. در غذاهای چینی از سبزبجات فراوان استفاده شده و مصرف گوشت در حد تعادل است.

مکمل های غذایی معجزه می کنند

‏لیام پین 21‏ساله و یکی دیگر از اعضای این گروه در رژیم غذایی خود از استیک و سبزیجات فراوان استفاده می کند. او همچنین از طرفداران پروتثین های ورزشی است و در طول روز چند بار سراغ این مکمل ها می رود. البته لیام ورزش روزانه را در برنامه زندگی اش دارد و باور دارد که هرگز این شیوه زندگی را در زندگی اش ترک نخواهد کرد.

نکات مثبت از دید متخصصان : استیک منبع مهم پروتثین و آهن است که سوخت لازم برای سلول های قرمز خون را فراهم می کند. فلز روی که در این غذا به مقدار فراوان وجود دارد به تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری های مسری کمک می کند. پروتئین های ورزشی علاوه بر تامین بخشی از نیازهای بدن ، باعث می شوند شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ مصرف میان وعده های چاق کننده بروید. نکته مهم در غذای لیام علاقه او به سبزیجات است که کمتر در بین نوجوانان این دوره به چشم می خورد. سبزیجات با وجود داشتن ویتامین ها و املاح فراوان کالری خیلی کمی دارند و حجم معده را تا ساعت ها پر نگه می دارند.

لوئیس تامنیسلسون ، نوازنده گروه

بدون چای سبز می میرم

لوئیس تامنیلسون بزرگ ترین عضو گروه و 23 ساله است علاقه زیادی به غلات صبحانه ( سیریال ) و چای های گیاهی دارد. او هر روز قبل از تمرین هایش چای سبز می نوشد. خوراک لوبیا هم از غذاهای مورد علاقه لوئیس به حساب می آید.

نکات مثبت از دید متخصصان : غلات صبحانه سرشار از فیبر است که می تواند شما را تا ساعت ها سیر نگه دارد. این غذا علاوه بر پیشگیری از سرطان و دیابت ، منبع خوب روی ، آهن و منگنز به مشار می رود. چای هم منبع خوبی از انواع آنتی اکسیدان ها مانند « پلی فنول » است که خطر ابتلا به حمله قلبی و سرطان را کاهش می دهد. نقش لوبیا و دیگر انواع حبوبات هم در کاهش وزن در بسیاری از تحقیقات اثبات شده است. لوبیا یکی از منابع غنی پروتئین به حساب می آید و کالری آن قابل مقایسه با گوشت است. زاین مالک از عاشقان پاستا با سس بولونز است که آن را با هیچ غذای دیگری عوض نمی کند. خوراک جوجوه تند هم مدت هاست از انتخاب های اصلی زاین 22 ساله در منوهای غذایی است.

نکات مثبت از دید متخصصان : پاستا از غذاهای فوق العاده برای تامین انرژی است ، پاستا از غذاهای فوق العاده برای تامین انرژی است ، به شرطی که در کنار آن گوشت زیادی مصرف نشود. اگر سس بولونز شما با گوشت طبیعی و بدون استفاده از کالباس و سوسیس ساخته شده باسد ، می تواند سلامت غذا را تضمین کند. بهتر است هنگام تهیه این سس مقادیر زیادی هم سبزیجات استفاده کنید. خوراک جوجه تند هم می تواند انتخاب مناسبی برای علاقه مندان به کاهش وزن باشد. جوجه مقادیر زیادی پروتئین دارد و در عوض میزان چربی در آن کم است. تحقیقات نشان داده مصرف فلفل تند به راحتی می تواند باعث کاهش وزن شود ، به طوری که تاثیر آن معادل 30 تا 60 دقیقه پیاده روی است.

همه باید سیکس پک باشیم

قانون اول گروه ورزش دسته جمعی

پسران این گروه همراه با بهترین مربیان هنرهای رزمی تمرین می کنند تا اندام خود را به تناسب کامل برسانند. آن ها به طور روزانه در کلاس های بوکس و تمرین های بدنسازی شرکت می کنند و برنامه آن ها شامل کار با وزنه های سنگین و دویدن روی تردمیل است. کار با وزنه های سنگین در برنامه اصلی قرار دارد تا عضلات در بهترین شکل در بیایند. با این کار نه تنها عضله سازی صورت می گیرد ، بلکه سوخت و ساز بدن هم افزایش پیدا کرده و کالری زیادی در انتهای هر جلسه تمرین سوزانده می شود. انتخاب بوکس هم به این دلیل بوده که در این ورزش تقریبا تمام عضلات بدن درگیر می شوند. این ورزش بهترین انتخاب برای افرادی است که تصمیم دارند شکمی تخت و شش تکه داشته باشند. همه اعضای گروه موظف شده اند شکم خود را به شکل شش تکه در بیاورند.

ورزش قبل از خواب

چند نفر از اعضای گروه درست یک ساعت قبل از رفتن به تختخواب ورزش می کنند. با این کار نه تنها زمان به خواب رفن کوتاه تر می شود ، بلکه کیفیت خواب هم افزایش پیدا می کند. تحقیقات نشان می دهد ورزش قبل از خواب می تواند قدرت و استقامت عضلات بدن را افزایش داده و به آب شدن چربی های اضافی بدن کمک کند.

با نزدیک شدن به ساعات انتهایی روز ، فعالیت بدن به تدریج کم می شود و خود را برای خواب آماده می کند. به همنی دلیل غذاهایی که هنگام شب خورده می شوند با احتمال بیشتری به چربی تبدیل می شوند. داشتن کم یتحرک در این زمان می تواند کم کاری بدن شما را جبران کند. این کار به خصوص در آب کردن چربی های اطراف شکم تاثیر خود را نشان داده است.

غذا خوردن یکدیگر را نگاه کنید

برای مدیریت بهتر رژیم غذایی این گروه ، تصمیم گرفته شده آن ها همیشه در کنار یکدیگر و به دور یک میز غذا بخورند. با این کار همه روی غذا خوردن یکدیگر نظارت خواهند داشت و حس وفاداری به رژیم غذایی تقویت می شود.

هم چنین اعضای تیم شرط بسته اند که تا آخر رژیم غذایی خود را رعایت کنند و هر کس شرط را ببازد مجبور به پرداخت جریمه است. این کارها حتما شما را یاد یک تکنیک بسیار موفق در رژیم های غذایی می اندازد و آن نظارت دیگران روی کار شماست. تحقیقات نشان می دهد اگر شما تصمیم خود را برای رژیم گرفتن را به دیگران اعلام کنید و از آن ها بخواهید روی غذا خوردن تان نظارت کنند ، احتمال موفقیت در کاهش وزن به طور باور نکردنی بالا می رود.


سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا