رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌جنوبی از دستگیری سرباند اعمال مجرمانه در بیرجند معروف به "خانم‌بزرگ" خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سرهنگ"موسوی" گفت: با دریافت اطلاعات از منابع محلی مبنی بر فعالیت مجرمانه خانمی به هویت معلوم معروف به "خانم بزرگ" عملیات دستگیری وی آغاز شد.

وی ادامه‌داد: اطلاعات به دست آمده حاکی از این بود متهم با تشکیلات باندی اعمال مجرمانه خود را گسترش داده و باعث انحراف تعداد زیادی از جوانان در شهر بیرجند شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌جنوبی اظهارکرد: با تکمیل تحقیقات مأموران دو نفر از اعضای اصلی باند در عملیات ضربتی پلیس شناسایی و دستگیر شدند و متهم اصلی که سرباند این گروه از مجرمان بود، تحت تعقیب قرار گرفت.

موسوی تصریح‌کرد: با اعتراف متهمان سرشاخه این باند که قصد متواری‌شدن به استان‌های مجاور را داشت به همراه یکی از دوستانش دستگیر و به مقام قضائی معرفی شد.

وی افزود: اعضای این باند دارای سوابق مجرمانه فراوان در بحث تشکیل زمینه‌های فساد در جامعه و موادمخدر بودند و از همین راه ثروت هنگفتی بدست آوردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌جنوبی افزود: اعضای این باند با هنجارشکنی در گسترش فرهنگ ضددینی فعالیت می‌کردند و با حجاب بد، سوار بر خودروهای گران قیمت می‌شدند و با خودنمائی در شهر قصد فریب جوانان را داشتند که با تلاش پلیس امنیت خراسان‌جنوبی دستگیر شدند.

موسوی خاطرنشان کرد: با دستگیری "خانم بزرگ" این باند به صورت کامل منهدم شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا