با حضور حاج حسن دانش ، قاری ممتاز بین المللی و شماری از علاقمندان به کلام وحی، محفل انس با قرآن در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد محفل انس با قرآن که با دعوت از چهره برجسته کشوری و قاری ممتاز بین المللی برگزار شد ، استاد حسن دانش پس از تلاوت آیات نورانی سوره آل عمران در پاسخ به سئوالات شماری از علاقمندان در خصوص فضای معنوی دیدار با مقام معظم رهبری گفت :  ملاقات با رهبری؛  یکی از خاطره انگیز ترین دیدارها در بین  شخصیت های معنوی دنیای اسلام بود که با تفقد و مهروزی این بزرگوار همراه بود.

وی عظمت بی بدیل مقام عظمی ولایت را  مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت : زبان در برابر عظمت معنوی این شخصیت از بیان کلمات عاجز می شود.

حسن دانش اذعان کرد: ما چاره ای جز نزدیک شدن به قرآن نداریم و آنان که راهی به غیر از این درپیش گرفته اند به سختی در اشتباه هستند.

وی توجه غیرمسلمان به تلاوت قرآن در دیگر کشورها را از معجزات قرآن برشمرد و افزود: جاذبه قرآن و نحوی تلاوت قاریان ممتاز کشورها باعث شده تا علاوه بر مسلمانان ، دیگر ادیان نیز نسبت به ماهیت اصلی قرآن ادای احترام کنند.

این قاری ممتاز کشوری با ابراز خرسندی از فضای معنوی حاکم بر جامعه در ماه رمضان ، استان یزد را به عنوان سه شهر نخست در فراگیری مفاهیم و آموزش علوم قرآنی دانست و تاکید کرد: خانواده ها در شکل گیری و تربیت فرزندان قرآن محور نقش قابل توجهی را دارند زیرا در گام نخست برای بهره گیری از یک جامعه قرآنی ، خواندن و دانستن قرآن و در گام های بعد،  قرآن محوری و ولایت مداری وجود دارد.

شایان ذکر است استادحسن دانش ضمن کسب رتبه های اول استانی ، در مسابقات بین المللی تلاوت در کشور عربستان و تونس از میان هشتاد قاری برتر دنیای اسلام ، رتبه اول را داراست.

وی پیش از این محفل معنوی با مدیرعامل دیدار کرد و در جریان مراسم با اهداء لوح تقدیر از سوی مهندس محمدرضا صحتی تجلیل شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا