یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که در یکی از سایت ها اقدام به شوخی و عامل مزاحمت برای دوستش شد خبر داد.

به گزارش یزدفردا:سرهنگ دوم کارآگاه "سید محمد حسینی پور" گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان منی بر مزاحمت های نلفنی توسط فردی ناشناس بلافاصله با تشکیل پرونده بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

حسینی پور در ادامه افزود:در بررسی های اولیه شاکی پرونده عنوان کرد در طی یک هفته تماس های متعددی در رابطه با فروش یک دستگاه خودروی پراید با وی گرفته شده که از این موضوع اطلاعی نداشته است.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد  آگهی فروش خودروی پرایدی با قیمت بسیار ارزان در یکی از سایت های تبلیغاتی منتشر گردیده است که در قسمت پایین آگهی مذکور شماره تلفن شاکی پرونده درج شده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از انجام اقدامات فنی و کارآگاهی این پلیس عامل درج این آگهی شناسایی و مشخص شد از همکاران شاکی پرونده می باشد که  فرد متهم نیز با مشاهده مستندات پرونده به بزه ارتکابی خود اعتراف نمود و قصد خود را از انجام این عمل مجرمانه، شوخی با همکارش عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هرگونه جعل عنوان و یا ایجاد مزاحمت در فضای مجازی جرم محسوب می شود و افراد خاطی باید منتظر عواقب اعمال مجرمانه خود باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا