یزدفردا "سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس فتای کشور :فردی كه در یكی از شبكه های اجتماعی با انتشار اطلاعات شخصی یك شهروند موجب هتك حیثیت وی شده بود، توسط پلیس فتا شهرستان "كازرون " استان فارس شناسایی و دستگیرشد.

 به گزارش یزدفردا:فرمانده انتظامی شهرستان " كازرون " با اعلام این خبر گفت : در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینكه فردی با ایجاد یك پروفایل در یكی از شبكه های اجتماعی اقدام به درج اطلاعات شخصی همسرش كرده ، موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ "مهرداد مشوق " افزود : ماموران پلیس فتا با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی یك نفر كه از آشنایان همسر شاكی بوده را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر كردند .

این مقام مسئول عنوان داشت : متهم در مواجه با مدارك و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را هتک حیثیت و انتقام جویی به علت اختلافات قبلی عنوان داشت .

فرمانده انتظامی كازرون به تمامی افرادی كه به هر نحو اقدام به هتك حیثیت در محیط مجازی می كنند، هشدار داد: بر اساس قانون جرائم رایانه ای هر كس بوسیله سامانه های رایانه ای و فضای مجازی موجبات هتك حیثیت شهروندان را فراهم نماید افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محكوم می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا