یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور:رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی در خصوص کلاهبرداری های کاریابی اینترنتی از جویندگان کار به شهروندان هشدار داد.

 

به گزارش یزدفردا"،سرهنگ " غلامرضا حسینی " گفت: از جمله جرائم اینترنتی که امروزه رو به گسترش بوده و کلاهبرداران از آن سوء استفاده می کنند، کلاهبرداری در پوشش کاریابی است و عده ای افراد سودجو با سوء استفاده از فضای سایبری اقدامات مجرمانه خود را پیش می برند.

وی افزود:این افراد با راه اندازی سایت ها و موسسات مجازی غیرقانونی از متقاضیان کار اقدام به کلاهبرداری می نمایند.که در این روش با جلب اعتماد طعمه های خود درتبلیغات ، از افراد فریب خورده می خواهند که مبلغ درخواستی را به حساب آنان واریز کنند در حالی که فرد کلاهبردار بعد از دریافت مبلغ از قربانی دیگر پاسخگو نیست.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: به راحتی فریب آگهی‌های درج شده در نیازمندی‌های سایت‌ها و حتی پیامک‌های دریافتی را نخورند و قبل از در اختیار گذاشتن وجه درخواستی و یا اطلاعات شخصی به سازمان ها وادارات ذی ربط ومسئول مراجعه و در خصوص صلاحیت آن شرکت یا موسسه کاریابی و مجوز‌های مورد نیاز جهت فعالیت تحقیق نمایند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا