یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور:فردی كه به صورت اینترنتی اقدام به سرقت از حساب شهروندان می كرد توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیرشد.

 

به گزارش یزدفردا"،سرهنگ " مرتضوی " رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات اصفهان در پی شكایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از حسابشان كه به صورت اینترنتی انجام گرفته موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی متهم كه با شیوه ای خاص اقدام به برداشت از حساب شهروندان می كرد شناسایی وپس از هماهنگی با مقام قضایی با اعزام اكیپی از ماموان این پلیس در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی تصریح كرد: متهم در بازجویی های انجام گرفته به مبلغ 200 میلیون ریال سرقت از حساب شهروندان اعتراف و انگیزه خود را سودجویی عنوان داشت.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه كرد :- رمز كارت خود را از شماره هایی كه قابل حدس زدن هستند ، نظیر سال تولد ، شماره شناسنامه یا اول یا آخر شماره تماس یا شماره ملی به عنوان رمز استفاده نكنید.

- اگر مجبورید كارت عابر بانك خود را به فرد دیگری بسپارید، پس از اتمام كار، رمز خود را عوض نمایید.

- به هنگام عملیات بانكی با دستگاهای خود پرداز(ATM) مراقب باشید.افرادی به بهانه های مختلف دنبال شماره حساب،شماره كارت و رمز های اول و دوم شما هستند تا از آن سوء استفاده نكنند.

-موجودی حساب خود را با نگهداشتن رسید های بانكی (تراكنش ها)به طور مرتب كنترل و حسابرسی كنید و هرگونه مغایرت را به بانك اطلاع دهید.

- از یك رمز برای حساب های مختلف بانكی استفاده نكنید.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا