فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر استان خوزستان از دستگیری سارقی که اقدام به برداشت 118 میلیون ریال از عابر بانک کرده بود خبر داد.

 

،سرهنگ "نادر سهیلی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: شخصی با مراجعه و اعلام شکایت مبنی بر اینکه از حسابش به مبلغ 118 میلیون ریال سرقت شده ، بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان خرمشهر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی، شخصی به هویت " ل – ص " را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ سهیلی با اشاره به اینکه متهم با سوء استفاده از اعتماد عموی خود از طریق رمز دوم مبلغ 118 میلیون ریال از حسابش برداشت کرده ، تصریح کرد: وی در تحقیقات فنی پلیس، اظهار داشت: زمانی که عمویم عابر بانکی اش را برای برداشت از حساب در اختیارم قرار داد، با سوء استفاده از اعتمادش، رمز دوم کارت را فعال و پس از گذشت مدتی مبلغ را از حسابش برداشت کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در پایان ضمن اشاره اعزام متهم به مراجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد: از یادداشت رمز و قرار دادن آن در کنار کارت های بانکی خودداری نمایند و همچنین با تغییر دوره ای رمز عابر بانک خود ضریب امنیتی آن را بالا ببرند و هرگز کارت بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس و غیرمطمئن قرار ندهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا