مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد در دیدار با فرماندار بافق از افتتاح کارگاه گوهرتراشی سنگ های قیمتی در بافق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ "امیرسعید مصباح" مدیر کل فنی و حرفه ای استان یزد با حضور در دفتر فرماندار بافق با "سید مهدی طلائی مقدم" دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان یزد در این دیدار با اشاره به کارگاه گوهرتراشی سنگ های قیمتی ونیمه قیمتی در اوایل سال 1400 گفت: این کارگاه با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال آماده افتتاح و بهره برداری می باشد.

امیرسعید مصباح، همچنین از راه اندازی مرکز جوارکارگاهی و انعقاد تفاهم نامه با شرکت سنگ آهن مرکزی درخصوص آموزش شاغلان و نیروهای مورد نیاز سنگ آهن در هفته های آتی خبر داد.

وی آموزش بانوان شهرستان در زمینه کارآفرینی، شناسایی و تربیت حداقل چند کارآفرین موفق در چندسال آینده را از دیگر برنامه های مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) بافق خواند.

فرماندار بافق آموزش فنی و حرفه ای را یک ضرورت اشتغال پایدار برشمرد و گفت: مهارت و فناوری یكی از عامل های اصلی رشد و توسعه ی اقتصادی پایدار در شهرستان به شمار می رود.

سید مهدی طلائی مقدم با بیان گسترش آموزش ها و مهارت های فنی و حرفه ای یادآور شد: امروزه نیاز شهرستان بافق به افراد كارآفرین با اولویت صنایع جوار معدنی و فولادی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا