نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق در پاسخ به سوالی در رابطه با صدور حکم جلب محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر یک نماینده که با رای مردم انتخاب شده است جرات حرف زدن پیدا نکند حقوق مردم ضایع خواهد شد.

محمد رضا صباغیان بافقی افزود: طبیعتا به دنبال عدم مصونیت قضایی نمایندگان در اظهار نظر، دولت به سمت و سوی دیکتاتوری پیش می رود.

وی ادامه داد: چطور است که یک نماینده که منتخب مردم و وکیل آنها برای رسیدن به حقوقشان است تحت تعقیب یا مجازات قرار می گیرد؟!!!

نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز با اشاره به دو اصل در قانون اساسی در زمینه آزادی بیان نماینده تصریح کرد: مسلما ما نمایندگان در طرح برخی از مسائل دارای ضعف هایی هستیم اما باید بدانیم آزادی بیان برکاتی دارد که نباید به خاطر این موارد آن را محدود ساخت.

نماینده مردم شهرستانهای ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر محدودیت نماینده در دستور کار قرار گیرد قطعا به معنای محدودیت مردم و ملت است و بهتر است مسؤلین مربوطه بجای برخوردهای قضایی با نمایندگان به سؤالات ایشان پاسخ معقول و منطقی بدهند.

صباغیان همچنین در بخشی دیگری از سخنان خود در رابطه با لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد اظهار کرد: لغو سخنرانی های قانونی افراد و نمایندگان از هر طبف و جناحی به هیچ وجه کار درستی نبوده و نیست.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با بیان اینکه برخی از محدودیت ها باعث تحریک عوامل خارجی و ضد انقلاب می شود خاطر نشان کرد: کشور ما یک کشور اسلامی است باید صحبت ها را شنید و پاسخ منطقی داد مطمئنا مردم خوب می فهمند و خوب قضاوت می کنند و خوب تصمیم می گیرند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا