محمد زاده رحمانی، در آخرین نشست شورای اداری شهرستان بافق با اشاره به برگزاری انتخابات سال 96 گفت: مسئولان و مجریان انتخاباتی، اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت کنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بافق با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار مرکزی و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

امام جمعه بافق در این نشست با اشاره به میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره)، فرا رسیدن نوروز باستانی و سال جدید را تبریک گفت و اظهار داشت: بافق از وفاق و اتحاد خوبی برخوردار است، پس برای حفظ این وحدت تلاش کنید.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی افزود: باید در راستای وحدت و همدلی گام برداریم و در امور اجرایی شهرستان آن را سرلوحه کار قرار دهیم.

فرماندار بافق نیز با تبریک فرا رسیدن سال جدید، از سال 95 به عنوان سال سازندگی و خدمت به مردم یاد کرد و گفت: سال 95، سالی بود که دولت تکمیل زیرساختهای کشور را دنبال کرد.

محمد زاده رحمانی اظهار داشت: امیدوارم سال 96 ، سال تداوم ایام عزت و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمام عرصه ها باشد.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: مهم ترین برنامه سال 96 برگزاری انتخابات در 29 اردیبشهت می باشد که امیدواریم شاهد مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

زاده رحمانی، ضمن تاکید بر رعایت اصل بی طرفی مسئولان و مجریان در انتخابات خاطر نشان کرد: باید همه مسئولان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند و لازمه این کار وحدت و انسجام مسئولان است .

فرماندار بافق در پایان با اشاره به ظرفیت های گردشگری و تفریحی شهرستان بافق گفت: از هم اکنون آماده پذیرایی از مسافران نوروزی از سراسر کشور به این شهرستان تاریخی هستیم .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا