همزمان با فرا رسيدن هفته دفاع مقدس ، فرماندار بافق در پيامي ضمن تبريك آغاز اين هفته ، مهمترين رمز موفقيت در هشت سال دفاع مقدس را اتكال به خداوند متعال ، همدلي و همزباني مردم و دولت با حضرت امام خميني (ره ) بود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، همزمان با فرا رسيدن هفته دفاع مقدس ، فرماندار بافق در پيامي آغاز اين هفته را به خانواده معظم شهدا ، رزمندگان ، جانبازان و اقشار مختلف مردم تبريك گفت.

متن پيام بدين شرح مي باشد:

به نام خداوند بخشنده مهربان

هشت سال دفاع مقدس ياد آور خاطراتي از استقامت ، دلير مردي ، همبستگي ،  همدلي و همزباني ملت ايران با حضرت امام خميني (ره) است كه با تمام وجود از جان و ناموس و خاك در مقابل دشمن تا دندان مسلح كه با پيشتيباني ابرقدرتهاي جهان و برخي از ايادي آن ها در منطقه جانانه ايستادگي كردند.

جوانان پرشور و انقلابي كه تمام دارائي خود كه همانا جان عزيز شان بود در طبق اخلاص نهاده و مردانه ايستادگي كرده و از نهال پوياي انقلاب اسلامي پاسداشت نموده و بعضا با خون خويش آن را آبياري و مستحكم تر ساختند .

رژيم بعثي صدام با پشتيباني و هدايت ابرقدرتها به ايران حمله كرد تا به خيال خام خود سه روزه تهران تصرف نمايد و جانبي خوش خدمتي خود را از اربابان دريافت نمايد، غافل از اينكه پرودگار قادر متعال با حمايت از بندگان مخلص خود، او را در دام اربابانش اسير كرد و به دست همانان طناب دار را بر گردنش آويخت.

بي شك تداوم اين مقاومت ها در حال حاضر و همدلي و همزباني دولت و ملت با مقام معظم رهبري درشرايط فصلي نيز باعث گرديده عليرغم وجود ناامني و بي ثباتي منطقه و در اطراف مرزهاي جمهوري اسلامي ، كشور عزيزمان ايران از گزند گروههاي ترويستي و تكفيري به ويژه داعش محفوظ مانده و بماند و كوچكترين خدشه اي به صلابت و بالندگي ايران عزيز وارد نگردد .

در اين بين نقش نيروهاي نظامي و انتظامي به ويژه سربازان گمنام امام زمان نيز به هيچ كس پوشيده نيست و قطعا ريشه در مردي بودن نيروها و همراهي مردم عزيز  توانسته تمام نقشه هاي شوم دشمنان را نقش بر آب كند .

اينجانب ضمن تاكيد بر اين نكته كه همگان به ويژه نسل انقلاب وظيفه داريم خاطره اين رشادت ها و شهادتها و جوانمردي ها را به نسل بعد از خود و نسل جوان انتقال داده و از هيچ كاري در اين زمينه فرود گذار نكنيم ، به سهم خويش نيز ياد ايام دفاع مقدس را گرامي داشته و از كليه عزيزان به ويژه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ايثارگران كه اسوه صبر و مقاومت هستند صميمانه تقدير و تشكر نموده ، آرزومندم همواره در پناه خداوند بخشنده مهربان موفق و مويد بوده و از دعاي خير خويش به خصوص در زمينه خدمت در جهت تداوم راه شهدا و نظام مقدس جمهوري اسلامي بهره مند سازند .

بدون شك مهمترين و اصلي ترين رمز موفقيت ما در هشت سال دفاع مقدس اتكال به خداوند متعال  همدلي و همزباني مردم و دولت با حضرت امام خميني (ره) بود و قطعا تداوم اين مهم با مقام معظم  رهبري كشور را از هر گونه گزندي محفوظ خواهد داشت.

 

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا