جشنواره یک‌صد هزار لبخند با هدف حمایت از افراد زیر پوشش طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد /  رئیس جمعیت هلال احمر بافق در حاشیه برگزاری جشنواره «یک‌صد هزار لبخند» اظهار داشت: این جشنواره به منظور ترویج فرهنگ حضور داوطلبانه در فعالیت‌های اجتماعی و عام‌المنفعه در زورخانه مالک اشتر بافق برگزار شد.

جعفر حسن‌پور بیان کرد: برای پشتیبانی از این طرح، جشنواره یکصد هزار لبخند با همکاری بخش خصوصی و اداره ورزش و جوانان بافق با هدف میزبانی سفره‌های سحری و افطاری نیازمندان اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر هر سال در ماه مبارک رمضان طرح ملی همای رحمت را با هدف کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت به ویژه زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و سالمندان نیازمند اجرا می‌کند و امسال طرح‌های جدیدی به عنوان طرح‌های پشتیبان به مرحله اجرا درآمده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق بیان کرد: در این طرح جمعیت هلال احمر با همکاری خیران و داوطلبان سازمان به تهیه سبدهای غذایی و توزیع به نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند، اقدام می‌کند.

حسن‌پور عنوان کرد: بر اساس تفاهنامه منعقد شده در این زمینه، فعالیت برای برگزاری جشنواره یک‌صد هزار لبخند و طرح همای رحمت از نیمه شعبان آغاز شده و تا 16 تیرماه همزمان با عید سعید فطر ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح، نخستین محموله 90 بسته چای به جمعیت هلال احمر تحویل شد.

حسن‌پور اظهار داشت: در این جشنواره باستانی‌کاران بافقی در زورخانه مالک اشتر به اجرای حرکات ورزشی و باستانی پرداختند و مبلغ اهدایی شرکت‌کنندگان جمع‌آوری شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا