بخشدارمركزي بافق از شروع به كار اولين دفتر شوراي زكات روستايي در بخش مركزي اين شهرستان در روستاي مباركه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي بخشداري مركزي بافق؛ اولين نشست هماهنگي و برنامه ريزي تشكيل شوراي مردمي زكات روستايي در روستاي مباركه با حضور معاون فرماندار، بخشدار مركزي،مسئولان كميته امداد امام خميني(ره) و شوراي زكات شهرستان، دهيار و شوراي اسلامي روستاي مباركه و امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) اين روستا برگزار شد.

بخشدار مركزي بافق در اين نشست با اشاره به اينكه امروزه بايد كرامت و شخصيت محرومين و نيازمندان در جامعه حفظ شود، گفت: بخشداري مركزي آمادگي دارد با حفظ كرامت انساني در جهت رفع نياز محرومين تلاش و كوشش مضاعف را داشته باشد.

رئيس كميته امداد امام خميني(ره) بافق نيز با اشاره به عملكرد 9 اين نهاد در خصوص تبليغ و جذب زكات در شهرستان گفت: جذب زكات در بافق نسبت به مشابه سال قبل طي اين مدت زمان از رشد بسيار بالايي برخوردار بوده است.

سيد رضا هاشمي پور فرهنگ سازي و تبليغ فريضه مهم زكات را در بين اقشار مختلف مردم خصوصا كشاورزان و دامداران مهم ارزيابي كرد و افزود: با تشكيل شوراي زكات در روستا و تبيين برنامه ها و اهداف اين شورا، مي توان با شناسايي نيازمندان در جهت رفع مشكلات و نيازهاي آنان گام و قدم برداشت.

در پايان پس از ارائه نظرات و پيشنهادات حاضرين در جلسه مقرر شد دفتر شوراي زكات روستاي مباركه با همكاري بخشداري و دبيرخانه شوراي زكات شهرستان افتتاح و شروع به فعاليت كند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا