محسن صادقيان : صنعت حمل و نقل شهرستان بافق به منظور تأمین منافع دولت در راستای اشتغال زایی و ارتقای ایمنی جاده ها، کنترل و ساماندهی می شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در حاشیه دیدار خود با سرپرست فرمانداري و بخشدار مركزي بافق، گفت: شهرستان بافق به خاطر وجود راه های ارتباطی به سمت استان های جنوب و استان یزد، از اهمیت بالایی در صنعت حمل و نقل برخوردار است.

محسن صادقیان افزود: همچنین به علت موقعیت معدن خیز بودن شهرستان بافق، این منطقه دارای تردد بالایی از لحاظ بارهای معدنی می باشد که خود از طرفی مزیت و از طرف دیگر معایبی برای جاده ها محسوب می شود.

وی به ترافیک بسیار بالا و سنگین راه های این شهرستان در اثر تردد بارهای معدنی اشاره و بیان کرد: جاده ها با حمل این بارها  دچار خرابی زودرس می شود و دولت باید برای بهسازی آن ها هزینه زیادی انجام دهد.

مدیر کل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان یزد تصریح کرد: با کنترل و ساماندهی صنعت حمل و نقل شهرستان بافق برای بارهایی که در این شهرستان تولید می شود، منافع دولت در راستای اشتغال زایی تأمین شده و در راستای ارتقای ایمنی جاده ها نقش مؤثری دارد.

صادقیان افزود: به منظور کنترل بارنامه های حمل بار در این شهرستان، گشت های راهداری  در جاده های یزد-بافق و بافق-زرند مستقر می شوند و با کمک انجمن ها، بارهای تولیدشده در بافق که به سمت یزد و زرند حمل می شوند تحت کنترل قرار می گیرند.

وی همچنین به تفاهم نامه همکاری بین  اداره راه داری و حمل و نقل جاده ای استان یزد و فرمانداری بافق، اشاره کرد و گفت: با اجرای این تفاهم نامه، بهسازی و روکش آسفالت جاده های روستایی این شهرستان از جمله هنسك، کوشک، قطرم ، شیطور و چند روستای دیگر انجام می شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا