یزدفردا"مدیرعامل کارخانه کاشی و سرامیک بهمن از راه اندازی خط اول تولید این واحد تولیدی با ظرفیت تولید روزانه هشت هزارمترمکعب تا یک ماه آینده خبر داد.
محمدحسن زینی در بازدید رئیس شورای شهرستان اردکان از بخش های مختلف کارخانه کاشی بهمن در بخش عقدا از راه اندازی خط اول تولید کاشی و سرامیک بهمن تا یک ماه آینده خبر داد و افزود: عملیات احداث این کارخانه از سال 1392 آغاز شد و در کمترین زمان ممکن تکمیل و آماده بهره برداری شده است.
وی با اشاره به فعالیت 20 ساله درحوزه احداث کارخانجات و تولید کاشی و سرامیک تصریح کرد: با راه اندازی خط اول تولید کاشی در این واحد, روزانه بیش از هشت هزارمترمکعب انواع کاشی و سرامیک تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی خواهدشد.
زینی استفاده از توان و ظرفیت سرمایه گذاران , مدیران و کارگران اردکانی را یکی از عوامل توفیق این مجموعه در راه اندازی کارخانه بهمن دانست و اضافه کرد: در حال حاضر مشغول جذب و پذیرش کارکنان و کارگران هستیم و در مرحله اول قریب به 100 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
زینی به احداث زیرساخت های لازم برای نصب و راه اندازی 4 خط تولید کاشی در این کارخانه اشاره کرد و گفت: با گشایش اعتبارات بانکی تا پایان سال آتی و خرید و نصب دستگاه ها در اردیبهشت ماه 95 سه خط تولید دیگر به این کارخانه اضافه خواهد شد.
مدیرعامل کارخانه کاشی بهمن ادامه داد: با راه اندازی تمامی خط های تولید در اردیبهشت ماه سال آینده و افزایش تولید روزانه به 32 هزارمترمکعب, زمینه اشتغال مستقیم برای 220 نفر کارگر بومی فراهم خواهد شد و قریب به 600 نفر هم به صورت غیرمستقیم مشغول بکار خواهندشد.
وی با اشاره به مساحت 15 هکتاری این کارخانه خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضای مناسبی برای ایجاد فضای سبز در محوطه کارخانه فراهم است و در این راستا در حال تهیه و طراحی طرح جامعی هستیم.
سیدمحسن بزاززاده اردکانی مدیر کارخانه بهمن هم با اشاره به نگاه جدی مدیرعامل و هیات مدیره این واحد تولیدی به مقوله درختکاری و فضای سبز گفت: حفظ و احترام به محیط زیست اردکان یکی از اولویت های مهم ما در حوزه تولید کاشی و سرامیک است.
وی تصریح کرد: براساس طرح جامعی که در حال طراحی است مقررشده 12 فضای سبز هم شکل در محوطه کارخانه ایجاد شود و هرفضا به نام فصلی از سال نامگذاری شود.
بزاززاده اردکانی افزود: دراین راستا هر بخش را با نام فصل و مهمترین مناسبت و رویداد آن فصل نامگذاری خواهیم کرد.
وی ادامه داد: به عنوان مثال بخش آذر به نام دانشجو , بخش بهمن به نام فجر, بخش فروروین به نام نوروز و غیره نامگذاری خواهد شد.
گفتنی است رئیس شورای شهرستان اردکان به مناسبت روز روستا از کارخانه بهمن در بخش عقدا, پارک صنایع و روستای سرو سفلی بازدید کرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا