نماینده مردم اردکان به رسم هرساله؛ در ایام سوگواری  سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) با حضور در هیئات شهر و بخش های تابعه شهرستان اردکان، ضمن عزاداری در سوگ اباعبدلله الحسین(ع)، در سخنانی به تبیین قیام کربلا و تشریح وضعیت داخلی کشور و شهرستان اردکان پرداخت و در ادامه به صورت حضوری به مشکلات مردم نیز رسیدگی نمود.

"محمدرضا تابش" در بازدید از بخش خرانق؛ در جمع مردم و هیات های عزاداری این بخش در روستاهای حاجی آباد، درند،هامانه، مزرعه آقا و چاه متک حضور یافت.

وی همچنین در با حضور در روستای رباط پشت بادام، در مراسم سالگرد امیر شهید فتحی شرکت کرد و با مردم این روستا نیز به گفت و گو نشست.

منتخب مردم اردکان همچنین صبح روز تاسوعا در بخش عقدا حضور یافت و در جمع مردم و هیئات عزاداری که در روستاهای مزرعه نو و کذابچه گردهم آمده بودند شرکت نمود.

"تابش" صبح روز عاشورا در بخش مرکزی شهرستان نیز حضور یافت و در مجالس عزای حسینی در احمدآباد و روستای ترک آباد شرکت نمود.

نماینده مردم اردکان همچنین در حسینیه های شهر اردکان همراه با مردم این شهر به عزاداری پرداخت و در مراسم شام غریبان امام حسین(ع) نیز حاضر شد.

"محمدرضا تابش" عصر روز عاشورا در حسینیه سفید شهرستان اشکذر و در مراسم عزاداری و نخل برداری آن حضور یافت.

 

در این برنامه ها؛ استاندار یزد، امام جمعه، فرماندار، شهرداران، بخشداران،دهیاران، اعضای شورای اسلامی شهرستان و جمع دیگری از مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا