معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به 8 حادثه دیده دو تصادف امروز در محور بافق - یزد و محور اردکان – چوپانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / سید جواد میرحسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت :  یک دستگاه سواری خودرو پراید و پژو 206 در کیلومتر 45 محور بافق با هم برخورد کردند که 5 نفر حادثه دیده و 1 نفر فوتی در پی داشت .

معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد گفت : نجاتگران هلال احمر به همراه عوامل امدادی اورژانس در محل حادثه حاضر و مشغول امدادرسانی به حادثه دیدگان شدند و یک نفر از حادثه دیدگان  توسط نجاتگران هلال احمر بوسیله ست نجات رهاسازی شد.

بنا به گزارش اعلام شده علت حادثه انحراف به چپ خودرو سواری 206 عنوان شده است.

میرحسینی در ادامه بیان داشت : همچنین  یک دستگاه سواری 206 در کیلومتر 105 اردکان (محور اردکان چوپانان ) بعلت سرعت بالا و خواب آلودگی واژگون که 2 نفر حادثه دیده داشت.

وی تصریح کرد : بلافاصله پس از اطلاع ، یک تیم از امدادگران و نجاتگران پایگاه امدادونجات هلال احمر اردکان  به محل حادثه اعزام شدند و به همراه دیگر عوامل امدادی اورژانس اقدامات اولیه امدادی را برای مصدومین حادثه انجام داده و مصدومین توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا