دكتر محمد رضا تابش نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي در مراسم اختتاميه اين همايش در سخنراني خود ضمن اشاره به مشكلات و دغدغه هاي موجود زيست محيطي در كشور حل آن را به واسطه تلاش همگان واستفاده از نظر متخصصان و پژوهشگران دانست .

دكتر تابش در ابتداي صحبت هاي خود با اشاره به ايام الله دهه مبارك فجر گفت: انقلاب اسلامي ايران با روح و دم مسيحيايي امام شكل گرفت و پيروزي آن با كمترين هزينه و تلاش مردم انقلابي اتفاق افتاد.

دكتر تابش در ادامه گفت: به حمدالله امروز كشوري داريم كه به واسطه رهنمودهاي مقام معظم رهبري ودولت توانمند و تيم مذاكره كننده نخبه در جهان سربلند و با اقتدار است.

نماينده مردم اردكان در ادامه گفت: رمز موفقيت پيروزي انقلاب اسلامي ايران و رهنمودهاي حضرت امام و تلاش هاي مردم بود،چرا كه اين مردم بودند كه به استقبال انقلاب رفتند وباعث ماندگاري انقلاب تا به امروز شدند، پس بايد به اين رمز ماندگاري انقلاب توجه ويژه شود.

وي در ادامه با اشاره به انتخابات پيشروي مجلس خبرگان و شوراي اسلامي گفت: مردم انقلابي ما هميشه حماسه آفريدند و انشاالله در اين انتخابات هم يك بار ديگر حماسه اي جاودانه خواهند ساخت.

نامبرده در ادامه با اشاره به موضوع همايش يكي از محوري ترين مباحث مورد توجه افكار عمومي و دولت مردان را توجه به مسائل زيست محيطي دانست و گفت: كشور ما در مسير توسعه است وبراي توسعه پايدار 3 بخش رشد اقتصادي، توجه به مسائل اجتماعي و توجه به مقوله محيط زيست حائز اهميت است .

تابش مسائل زيست‌محيطي را بسيار پر اهميت دانست و گفت: يكي از مهمترين مسائل زيست محيطي ما توجه به آب است كه اگر امروز براي آب و خاك و چيزهاي ديگر برنامه ويژه نداشته باشيم در چند دهه آينده سيل مهاجرت به خارج از ايران شكل مي‌گيرد.

نماينده مردم اردكان دز مجلس شورای اسلامی گفت: به حمدالله مقام معظم رهبري نيز نسبت به موضوع كم آبي و محيط زيست حساسيت زياد دارند و به نظر اينجانب يكي از راه حل هاي اساسي اصلاح ساختار فرسوده در كشور است.

وي در پايان با اشاره به فعاليت هاي دولت دراين زمينه گفت: در حال حاضر 4 لايحه زيست‌‌محيطي دركشور وجود دارد وانشاالله با تلاش مسولين و همچنين نظر متخصصان و پژوهشگران شرايط بهينه در پيش خواهيم داشت.

  

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا