یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان "اردکان" استان یزد از دستگیری سارقی که با استفاده از اسپری فلفل و شوکر قصد سرقت از یک سوپر لبنیاتی و سپس نقشه سرقت از طلافروشی را داشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید رضاصادقیان" اظهار داشت: در ساعت 10 صبح خبری از طریق  تلفن 110 مبنی بر اینکه فردی با پوشاندن صورت خود و در دست داشتن گاز اسپری فلفل و شوکر برای سرقت و زورگیری وارد یک مغازه سوپر لبنیاتی در "نزدیکی میدان "چادرملو" شده است دریافت شد.

وی ادامه داد: بلافاصله نزدیک ترین واحد گشتی شهر به محل اعزام و ماموران مشاهده کردند فرد سارق قصد سرقت و زورگیری را دارد که با مقاومت مغازه دار روبرو شده است.

کمالی افزود: ماموران واحد گشت پلیس، متهم را به آرامش دعوت کرده و سپس  با انجام یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، وی را دستگیر و  جهت بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.

سرهنگ صادقیان گفت: متهم 20 ساله در بازجویی های اداره پلیس و به افسر پرونده گفت: " می خواستم پس از انجام این سرقت به سرقت یک طلافروشی در شهر اردکان دست بزنم که با حضور غافلگیرانه ماموران پلیس، دستگیر شدم و نقشه ام عملی نشد".

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با بیان اینکه تماس فوری شهروندان با پلیس، و تیزهوشی و اقدام سریع ماموران انتظامی شهرستان، مانع از ارتکاب این جوان به سرقت شد تصریح کرد: متهم با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا